Baby "vingler" litt med hodet

Min på snart 7 mnd holder ikke hodet optimalt !
Noen andre som har /har hatt samme erfaring?

Han var mye syk fra 2 ukers alder, så 1.pri var mating mating mating ! Og han ble ikke lagt så mye på magen av den grunn! Så fikk ikke trent så mye fra starten ,men fra litt over 4 mnd alder, starta han å legge seg på magen og skal bare ligge på magen hele tiden, men på tross av det så "vingler" han ved bæring og må være obs!

Min erfaring er at fysioterapeuten er den som kan mest om disse tingene; motorisk utvikling og hvordan hjelpe barnet med motorisk mestring. Du kan få henvisning fra helsesøster, eller kontakte fysioterapeut for barn selv hvis kommunen har en slik.

Supert at han er så flink til å trene, da:)

Min erfaring er at fysioterapeuten er den som kan mest om disse tingene; motorisk utvikling og hvordan hjelpe barnet med motorisk mestring. Du kan få henvisning fra helsesøster, eller kontakte fysioterapeut for barn selv hvis kommunen har en slik.

Supert at han er så flink til å trene, da:)

Vi var til han for en stund siden , og da sa han at han ikke "hang etter "...
Nå var vi der mest pga mistanke om låsninger , men han obs hele gutten og vurderte

Skal til kiropraktor i mrg grunnet har låsning på nakkevirvel på ene sida ...lurer på om d kan ha en betydning gjerne .. ? Får spørre i morgen [emoji4]

Vi var til han for en stund siden , og da sa han at han ikke "hang etter "...
Nå var vi der mest pga mistanke om låsninger , men han obs hele gutten og vurderte

Skal til kiropraktor i mrg grunnet har låsning på nakkevirvel på ene sida ...lurer på om d kan ha en betydning gjerne .. ? Får spørre i morgen [emoji4]
Da tror jeg du kan være trygg på at alt er fint, de har jo sine sett med tester som de går igjennom når de utreder uansett hvorfor ungen blir utredet (vært gjennom det med begge mine). Hvis nakken hadde vært unormalt svak hadde han sett det. Blir interessant å se hva kiropraktor sier i morgen, da.

Da tror jeg du kan være trygg på at alt er fint, de har jo sine sett med tester som de går igjennom når de utreder uansett hvorfor ungen blir utredet (vært gjennom det med begge mine). Hvis nakken hadde vært unormalt svak hadde han sett det. Blir interessant å se hva kiropraktor sier i morgen, da.

Ja. Tror igrunn d jeg også ! For ellers er jo alt annet normalt liksom :) kir trodde ikke låsningene og dette med hodet hadde sammenheng ! Men vi følger videre med og regner med /håper det ordner seg om litt :)

Back
Topp