Baby vekker storebror om natta:(

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Mini er ganske urolig om natta, og de siste par nettene har han skreket en del. Vårt soverom er ved siden av storebror sitt, og han våkner nå av skrikingen:( I natt var jeg alene hjemme med dem og måtte stå med lille i armene og dype knebøy for å unngå skriking, mens jeg hørte på storebror som lå og klynket etter mamma inne i sprinkelsenga si. Vondt i mammahjertet:( Kunne jo ikke legge ned lille for å gå inn der heller, for da hadde skrikingen begynt igjen. Måtte løpe innom i de få minuttene han var rolig nok til å ligge i senga litt.

Det er flere av dere som har barn fra før, gjerne flere. Noen tips? Vil jo ikke ta med lille opp i stua heller for vi prøver jo å venne ham til å være i senga om natta... Han er 12 dager forresten. Jeg vet jo at dette er forbigående men jeg skulle ønske at det ikke gikk ut over nattesøvnen til fine storebror...
 
Det skader sikkert ikke å ta med baby på stua til det roer seg, så slipper bror å våkne. Det er ikke alltid to ønsker går opp samtidig. 12 dager, og god tid til rutiner senere :) Viktig at bror får sove som skal i barnehage?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Det skader sikkert ikke å ta med baby på stua til det roer seg, så slipper bror å våkne. Det er ikke alltid to ønsker går opp samtidig. 12 dager, og god tid til rutiner senere :) Viktig at bror får sove som skal i barnehage?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Ja jeg gjorde det i natt. Da hadde jeg vært flink til å legge meg og duppe litt på dagtid og om kvelden når han sov. Så i natt gikk jeg rundt i stua med lillebror på ene armen og Netflix på mobil i den andre hånda;) Vi la oss kl.04 og på morgenkvisten sov han faktisk 2 x 2 timer i strekk, med en mating imellom. (Sykt at det plutselig er luksus å sove to timer i strekk, haha!)
 
Back
Topp