Baby våkner med et hyl ...

Luciowl88

Andre møte med forumet
:shy::shy:Hei!

lurer på litt råd angående babyen min på 8 uker som har begynt å våkne med et ramaskrik og hylgråting...

Jeg blir helt utafor av dette- kan det være mareritt? Sleep terror?

noen som har opplevd liknende ved 8 uker?
Hun sover godt, også plutselig våkner hun med intens gråting, tårene triller.. til jeg triller hun videre/ammer hun og da stopper hun og sover igjen...

Takk for tips!
 
Veldig vanlig med sånne perioder. Gråt er kommunikasjon som brukes for så å si alt.
Du gjør det du skal: Tar henne opp, triller, ammer, osv. Det går over. :)
 
:shy::shy:Hei!

lurer på litt råd angående babyen min på 8 uker som har begynt å våkne med et ramaskrik og hylgråting...

Jeg blir helt utafor av dette- kan det være mareritt? Sleep terror?

noen som har opplevd liknende ved 8 uker?
Hun sover godt, også plutselig våkner hun med intens gråting, tårene triller.. til jeg triller hun videre/ammer hun og da stopper hun og sover igjen...

Takk for tips!

Det høres ganske normalt ut og at du gjør helt riktig :) ❤️

Dersom hun ellers virker tilfreds, spiser godt og legger på seg, ville jeg ikke vært bekymret. Har dere andre utfordringer kan man kanskje tenke at det kan være feks refluks. Men i utgangspunktet er ikke perioder hvor de våkner med et hyl være helt unormalt. Skjer det hver gang hun våkner.
 
:shy::shy:Hei!

lurer på litt råd angående babyen min på 8 uker som har begynt å våkne med et ramaskrik og hylgråting...

Jeg blir helt utafor av dette- kan det være mareritt? Sleep terror?

noen som har opplevd liknende ved 8 uker?
Hun sover godt, også plutselig våkner hun med intens gråting, tårene triller.. til jeg triller hun videre/ammer hun og da stopper hun og sover igjen...

Takk for tips!
Min på 9 uker gjør sånn når det er luftsmerter.
 
Back
Topp