Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Likte nesten den Emmaljunga vi hadde, men, var ergo sittedel og ikke flat.. vurderer å kjøpe Emmaljunga sento outdoor eller den cybex som er så lektrisk.. kikker også på joggevogn, men får ikke brukt joggemuligheten i starten så.. aner ikke..Jeg vil ha vogn med 4 hjul som ikke svinger ! Lignende som gamle simo kombi, emaljunga og brio .. Men finner ikke noen plass![]()
Angående joggevogn så har vi cybex avi spin, og den elsker jeg, både som terrengvogn og løpevogn. Og så har den liggedel også, så kan bruke den fra nyfødt (men ikke jogge da selvsagt)Likte nesten den Emmaljunga vi hadde, men, var ergo sittedel og ikke flat.. vurderer å kjøpe Emmaljunga sento outdoor eller den cybex som er så lektrisk.. kikker også på joggevogn, men får ikke brukt joggemuligheten i starten så.. aner ikke..
Får se litt. Tenker kjøpe vogn som skal holde hele vegen. Orker ikke søskenvogn, selv om minstemann sover dupp enda. Sover sikkert på ulikt tidspunkt alikevellAngående joggevogn så har vi cybex avi spin, og den elsker jeg, både som terrengvogn og løpevogn. Og så har den liggedel også, så kan bruke den fra nyfødt (men ikke jogge da selvsagt)Kjøpte den som vogn nr 2 til 2023-barnet, da den første ble satt igjen i barnehagen. Men liker den mye bedre enn vogn nr 1 (cybex talos s lux), som jeg også likte godt. Men vi bor «på landet» da, hadde kanskje valgt cybex priam om vi bodde i byen og trilla mest på asfalt
![]()

Har hatt cybex priam ikke elektrisk. Elendig kalesje da den er altfor kort og solen skinner rett inn på baby. Gjelder sittedelen, men er jo den man bruker lengst. Byttet til talos s lux med nummer to. Meget fornøyd med denLikte nesten den Emmaljunga vi hadde, men, var ergo sittedel og ikke flat.. vurderer å kjøpe Emmaljunga sento outdoor eller den cybex som er så lektrisk.. kikker også på joggevogn, men får ikke brukt joggemuligheten i starten så.. aner ikke..
Vi var jo fornøyd med Emmaljunga, men ikke den ergonomiske sittedelen, så mulig vi kjøper flat.. får se. Må begynne å spare.Har hatt cybex priam ikke elektrisk. Elendig kalesje da den er altfor kort og solen skinner rett inn på baby. Gjelder sittedelen, men er jo den man bruker lengst. Byttet til talos s lux med nummer to. Meget fornøyd med den![]()
Tenker å vente en god stund til med å skaffe ting, bare sånn i tilfelle. Men skal forhåpentligvis sjekke denne tråden grundig for deres favoritter når vi kommer litt lenger ut i forløpet 
Blir ikke søskenvogn her hellerFår se litt. Tenker kjøpe vogn som skal holde hele vegen. Orker ikke søskenvogn, selv om minstemann sover dupp enda. Sover sikkert på ulikt tidspunkt alikevell![]()
Og skal ikke kjøpe noe særlig nytt utstyr, har alt etter 1. barnet så det er digg kjenner jeg!Vi har også masse utstyr, etter 2 barn. Men, har jo solgt unna litt da vi egentlig ikke skulle ha flere enn 2Blir ikke søskenvogn her hellerOg skal ikke kjøpe noe særlig nytt utstyr, har alt etter 1. barnet så det er digg kjenner jeg!
så noe må kjøpes innSamme her, heldigvis har vi fortsatt vogn vi er fornøyd medVi har også masse utstyr, etter 2 barn. Men, har jo solgt unna litt da vi egentlig ikke skulle ha flere enn 2så noe må kjøpes inn

Mye kan fint kjøpes brukt! Vi kjøpte brukt seng feks, men ny madrass. Vogn kan også kjøpes bruktJeg har solgt alt, starter helt på nytt, det blir 10 år imellom minstemann i huset og baby. Så her må alt kjøpes inn, det er litt stress.
Ja, det blir nok noe brukt og kanskje noe arvet fra søstersen som har baby nå.Mye kan fint kjøpes brukt! Vi kjøpte brukt seng feks, men ny madrass. Vogn kan også kjøpes brukt![]()

Har dere testet bugabo? Vi elsker denne vognen. Har brukt den til de to første og kommer til å bruke den eller kjøpe en donkey brukt (har fox fra før)Jeg trenger tips til vogn. Vi vurderer å kjøpe ny, som kan holde hele vegen. Vi har hatt ulike vogner oppgjennom med 2 barn. Og, finner ikke en vi er 100% fornøyd med..

Ikke prøvd. Skal google litt. Takk for tips!Har dere testet bugabo? Vi elsker denne vognen. Har brukt den til de to første og kommer til å bruke den eller kjøpe en donkey brukt (har fox fra før)![]()

blir IKKJEny vogn. I tillegg ser sovestillingen på dei fleste heilt forferdelig ut. Barna ligger jo med heva føtter i sitteposisjon liksom, kan umulig være godt for dei... anyway, fekk meg til å berre søka om nokon selge ei grei vogn i nærheten her og traff jackpot! Emaljunga med sittedel og liggedel, myggnett, regntrekk, stormtrekk, stelleveske, besafe adapter OG ståbrett for 1000kr. Perfekt arvevogn
har jo ein 1,5åring så sånn sett kan hu bruka den då me berre har ei vogn som funke bra og bruke masse tid to plasser og hu skal begynne i bhg i Oktober Samme herJeg har solgt alt, starter helt på nytt, det blir 10 år imellom minstemann i huset og baby. Så her må alt kjøpes inn, det er litt stress.