Baby utstyr

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Fikk dere hjelp til å kjøpe inn det eller kjøpte dere alt selv?

Her er det 3 mann å vi har god økonomi så vi Har kjøpt alt selv :) men når jeg ventet første så kjøpte min mor å far inn en god del :) da var jeg 19 å hadde ikke fast jobb

Vi har bare en, og vi fikk en del ting fra de kommende besteforeldrene, på samboers side er dette første barnebarnet så svigermor og svigerfar syntes det var stor stas å få kjøpe ting til oss/hun.
De kjøpte vogna og litt annet førhun ble født, også fikk vi stokke tripp trapp stol med newborn setet i barselgave.

På min sideer det ikke de første barnebarnet.
Av min mor fikk vi voksi pose, baby call og elektrisk brystpumpe.
Av min pappa fikk vi stellebord.

Vi kunne fint kjøpt tingene selv men de ønsket alle å bidra litt, særlig svigers var veldig "kry" over å få ta del i litt slike ting :)

Har arvet alt unntatt bilsete som vi har kjøpt nytt. Skal ønske diverse til jul. Også blir det kanskje babycall. Liten leilighet så tror ikke det er behov.

Vi har bare en og kjøpte så og si alt selv. Mamma kjøpte 2 dyner, litt sengetøy og noe klær. Vi har god økonomi, så alt ble kjøpt nytt. :)

Vi har kjøpt alt selv så langt. Seng (kjøpt brukt), vogn, bilsete, dyner og litt kluter og håndkler. Nesten ikke kjøpt noe klær, men arvet en god del. Vi tenker også å ønske oss litt av det vi trenger til jul og i fødselsgave, fikk vite i går at svigermor ønsker å kjøpe voksi dunpose til oss! Hurra!!

Jeg ville kjøpe alt selv, men fikk penger etterpå av både mamma og farmor:)

Vi fikk en del gaver, ønsket oss til jul og bursdag. Men da fikk vi ikke andre gaver til oss. Det gjorde ingenting da:)

Kjøpt det meste selv. Fått litt klær og sånt av besteforeldrene. Min mor har strikka en hel del så han har strikksklær til han er over året. Er 12 uker nå :)

Back
Topp