Baby uten navn?

rosarka

Flørter med forumet
Flere enn meg som har nyfødt baby uten navn?!

Huff, folk maser og maser og vi klarer IKKE bestemme oss. Vi har tre navn det står mellom, men jeg syntes det er umulig.
Stakkars lillegutt.. snart 1 uke gammel og uten navn [:(]

Jeg føde natt til fredag og vi fant navnet førta i dag.. så du er nok ikke den eneste :P

Tanteungene mine fikk ikke navn før etter 4 og 6 uker...[;)]

Førstemann fikk ikke navn før etter fødselen, og da måtte vi prøve det noen uker, før vi kringkastet det...
Har termin 25. , har heller ikke navn klart til denne...
:o))

vi har langt i fra noe navn klart. så gutten kommer nok til å være navneløs en stund:p

ei jeg kjenner fikk en gutt i Mars, først en mnd etter fikk han navn.. det er ikke alltid så lett å finne det perfekte:)

En i barselklubblen min klarte ikkeå bestemme seg etter 5 månder. så dere er ikke trege nei

min lillegutt var navneløs i 2 uker.. og det tok meg maaange uker før jeg klarte å bruke navnet hans..

jeg følte egentlig det var litt feil, men hadde ingen andre gode alternativer, og det betyr mye for sambo at det ble det navnet. Men nå er jeg veldig veldig fornøyd!!

synes ikke dere er trege, ta den tida dere trenger! det verste er som du sier alt maset fra alle de andre.. denne gangen skal jeg prøve å ikke irritere meg over det da det samme sannsynligvis skjer igjen[;)]

Noen år siden, men jeg har blitt fortalt at mamma og pappa var på grensen til trusselbrev (fikk vel telefon, eller noe sånt), før de bestemte navn.. Så jeg fikk vel ikke navn før jeg nærmere 6 månder gammel.. [:D]
Lichja tuppa i magen har heller ikke fått noe navn og vil ikke få det før etter hun er født, er nok en mulighet for at hun blir navnløs en periode ja :)

Dere finner nok det perfekte navnet etter hvert! bedre å bruke litt tid, en å angre seg etterpå!

Min lilleprins er fortsatt navnløs ja:P
Har tre navn det står i, men her har jeg en kjæreste som ikke klarer å bestemme seg![;)]

Tørr jeg spørre hvilke 3 navn det står mellom, eller er det hemmelig?

mi tøtta fikk ikkje navn før ho va ca 3 mnd!
så d e iiiiingen stress[:D]

denne gangen har vi bare et alternativ, å samboern min vil
vente t han ser tøtta før han e sikker! så vi får se[:D]

her e lillesnuppa enda navneløs, og vi har heller ikke nå alternativa som d står imellom...
vi har ingen stress me å finn navn- verre me alle di nyskjerrige rundt [:'(][;)]

Det er godt jeg ikke er alene!! [:D]

Jeg begynte nesten å stresse litt, ja.. og jeg vil jo ikke bare ta et navn for så å angre senere. Kjenner det skal bli godt å bruke et navn på han, så jeg håper vi snart finner ut av det. Men du så vanskelig!!!!! [:@]

Back
Topp