Baby tingsa

FirstTime

Elsker forumet
Skal me sjåå....der ja..her kommer litt ting og tangis

Teutonia Vogna

Stellekrok

Sovekrok

Ny deililg stressless...salg på ikea nå!

Rislampe som gir fint koselys

Kleskommonde til Juliana

Mammas og bebis sjukehusbag..ready go tooo :)

Femi bæresele fra Thailand :)

Tøff Babybjørn..passer fint tiln far ;)

Sikkerhet!! Britax Babysafe

For rompe og sånt ;)

Balje som jeg bada i som liten

Funker dette tro??

Det gikk jo fint- da er det bare til å fortsette!!

Heheeey, se der ja! Vil du ha flere bilder inn samtidig, trykker du bare på det brevet øverst til høyre og limer inn det du har lastet ned flere ganger før du legger ut meldingen. Øh... skjønte du den??

Du hadde fått inn masse fine ting gitt[:D]
Nå kan jenta bare kommer ser det ut til.. Hun kommer til å få det godt[:D]

Så masse fint!! Redet er jo ferdig [;)][:D]

ORIGINAL: kosejenta

Fine bilder, jenta kan jo bare komme.
Det er Teutonia Mistral du har kjøpt ikkje sant? Har kjøpt samme vogn vi, den står klar på rommet. Vi venda handtaket sånn at vi kan sjå nurket når vi skal ut å trille. Virka som ei god vogn og så lett å manøvrere og legge sammen [;)]

Har du kjøpt noko madrass å legge ned i? Vi har tenkt å legg et pledd i bunnen av softbagen. Da eg spurte på babybutikken om dei hadde (var interessert i pris) så sa dei at eg var første som hadde spurt etter ei slik madrass - og dei har solgt mange vogner...

Hei du!
Ja er Teutonia Mistral! Og ja det er jo kjempekjekt det går ann vende styret!!! Jeg har kjøpt lammeull å ha i bunnen,,,,og så er det jo litt polstring i baggen som hører til...Hadde ikke tenkt kjøpe mer nedi der... Småangrer litt jeg kjøpte softbaggen jeg. Er din bag sånn att når du ikke har på lokket (og ikke baggen er i vogna) og bebisen og dyne er oppi kommer bagkantene til sprike utover...bebisen kommer jo til falle ut jo så man må ha på lokket, evnt ha ett lite bånd rundt ??? har du merket det??

Klems

Ååhh.. helledussen så mye fint du har!! Skikkelig koselig stellekrok!
Lurt det å pakke 2 bagger, tror sannelig jeg skal gjøre det selv[;)]

masse fint du he , såg so kozli ut :)

Så koselig du hadde gjort det[:)]Det va kjempe lurt med to bagger ja..

Der var det mye fint.
Nå er det bare for babyen deres å komme når ho vill[:)]

Masse fint! Hvor fikk du tak i den baggen til jenta di? Er på jakt etter en stilig stelleveske...

Det såh kjempe koselig ut I den stellekroken der... [:D]

HVOR HAR DU KJØPT GIRAFF BILDENE?

ORIGINAL: Mandarin

Masse fint! Hvor fikk du tak i den baggen til jenta di? Er på jakt etter en stilig stelleveske...

Helu! Det er egentlig ikke en stelleveske men var innom Morris veskebutikk og glodde litt en dag..da sa damen att de hadde noen bagger som ett par stk hadde vært innom for å kjøpe og de skulle bruke den til stelleveske. Er egentlig en surfeveske"..har den i rosa mønster og blått. har masse lommer..også til dine egne ting som kort og mobil. Så er den ganske stiv og fin. Kosta ca 400 tror jeg...husker ikke helt.. min 300 maks 400... henger fint på vogna og gitt... skla vi se *gå kikke* merket heter : Brunotti eller blunotti eller noe sånt..henger ett lite surfebrett på glidelåsen.
Lykke til med stelleveskekjøp!Shop shop shop shop tilll u drop [;)][;)]

ORIGINAL: Monicus

HVOR HAR DU KJØPT GIRAFF BILDENE?

Helu Monicussen [:)] KJøpte alt stjæsjet på Ikea. Har så mye fine sånne postkortbilder. Og masse kule farger på rammene. Selv ble det hvite og lilla rammer..blir bra. og den rislampa hadde de i blå og tror jeg, grønn og, den gir så fint lys..Tenker den blir fin å sitte å amme med... ANBEFALES! (herrgud skulle tro jeg var sponsa av ikea....)

Ikeajente

Digger Ikea selv[;)]

Lampen ser meget behagelig ut..
Ammestolen er klart her i heimen, men mangler en lampe.
Kan være greit med dus lys så en slipper å vekke samboer.

Må jaffal kjøpe giraff bildene!!!

ORIGINAL: FirstTime

tror jeg så mer raff utstyr på ikea raffeguri :)

Gjorde du[:D]

Jeg må se bedre etter neste gang!! Stresser alltid så når jeg er der med samboer for han er utålmodigheten selv noen ganger.
MÅ dra han med meg i løpet av uken!!

Back
Topp