Baby teppe

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Siden vi har fått positiv test tenker jeg å begynne leke meg litt med hekling. Har gjort litt av det før. Startet på mollie flower teppe i kveld:-) har mye rosa/lilla garn her, så er godt i gang. Tenker å hekle ett halv ferdig ett i rosa/lilla og ett i blå/grønn. Så når det skal offentliggjøres att vi venter baby, skal vi legge ut bildet med teksten : mon tro hvilket teppe som skal fullføres ;-p
Jeg legger ut en del både av sying, scrapping og hekling som jeg leker meg litt med kveldene. Så tenker den er passende:-D åsså i tillegg var teppene så utrolig søte. Jeg kommer til og fullføre begge etter hvert.. for så å kunne gi bort ett i gave ved ett senere tidspunkt :-)

http://youtu.be/fG_GRbnoiKg

Har dere tenkt noe på hvordan dere skal offentliggjøre deres graviditet

Så fint :) hvilke garn og str på nåla bruker du?

Vi tenkte å kjøpe en body hvor det står storebror og ha på mini når vi skal til besteforeldrene hvertfall :) sånn offentlig ellers vet jeg ikke :)

Vi klarte ikke vente vi har ringt rundt å fortalt våre foreldre det alt.. :-) men til andre i familien vet vi ikke enda.

Tror det blir veldig fint ja:) bruker nål 4. Jeg har kjøpt garn på vanlig butikk. Husker ikke merket, men er babyull :-) gleder meg til og fortsette. Har prøvd å hekle litt huer og pannebånd før, men det tar litt for lang tid for meg, hehe.. vil helst ha ett produkt etter kort tid:p så i julegave nå fikk jeg symaskin. Så kom pakke i posten i går med masse fine stoff som jeg skal se om jeg klarer og lage noe av. Har laget 6 skjørt til jentene mine fra før.. dem er stor fornøyd. Har to ordentlig prinsesser i hus;-p

Back
Topp