Baby tar seg til øret hele tiden!

Mutta

Forelsket i forumet
Hva kommer det av? Når jeg tar/"dytter" på øret reagerer han ikke. Og i kveld hadde han seg en sinnsykt skrikeøkt. Aldri hørt han skrike sånn! :( Han fikk en stikk pille, selvom han ikke har feber, men det hjalp! Han sovna! Og siden han roa seg, prøver jeg heller å dra til legen i morgen. Men noen som kan ha noen ide hva det kan være?

Smurte forresten på dentinox i tilfelle det kunne vært tenner. Men hadde ingen virking!
Han er forresten 4 mnd!

kan være tenner på vei =) Det kan gjøre vondt opp i øret.. Og siden smertestillende virket, så høres det jo litt logisk ut =) Å få tenner er VONDT!

Min lillemann tar seg også til øret når han har vondt et sted, også når han er veldig trøtt. Han har gjort det siden han var nyfødd. Det var mageont når han var liten, og nå er det litt hips om haps. Håper du finner ut av det!

Ørebetennelse?

Jenta mi tok seg til øret, og vippa med hodet sånn at øret kom mot skuldrene.. Dro til legen og ho hadde en ganske ille ørebetennelse.. Selv om ikke noe annet enn det tilsa at ho hadde vondt. Nå 4-5 mnd senere, og to pencelinkurer, har ho det fortsatt :(

Kan jo være ørebetennelse.. er nok veldig vondt det.. godt du skal få sjekket det :) Har en som har hatt mye problemer med ørene, men han har aldri tatt seg noe spesielt til ørene så tok litt tid før vi skjønte at det var det. Ellers så er jo luftsmerter vondt nok også... her kan det også skrikes mye hvis hun er overtrøtt og trenger å sove.

Back
Topp