Baby strikk og hekling

Lurer også på å ikke vite det, men vet ikke om jeg klarer :love2
Det var helt umulig for meg å ikke vite de to andre gangene, men jeg har alltid tenkt at om det blir en tredje gang så skal vi ikke vite. Mannen er ikke helt enig, men akkurat der synes jeg at jeg kan bestemme :hilarious:
 
Det var helt umulig for meg å ikke vite de to andre gangene, men jeg har alltid tenkt at om det blir en tredje gang så skal vi ikke vite. Mannen er ikke helt enig, men akkurat der synes jeg at jeg kan bestemme :hilarious:
Vet ikke om jeg klarer det eller om nysgjerrigheten tar overhånd. Har hørt at de synes det er veldig gøy på føden når man ikke vet hva det er :)

En venninne av meg ville ikke vite det, men barnet viste seg frem likevel på ultralyden :taunt008
 
Vet ikke om jeg klarer det eller om nysgjerrigheten tar overhånd. Har hørt at de synes det er veldig gøy på føden når man ikke vet hva det er :)

En venninne av meg ville ikke vite det, men barnet viste seg frem likevel på ultralyden :taunt008
Ja, det kan vel fort skje :p eller at noen forsnakker seg på UL...
 
Det også :D

Suuperfint! Hvilken garntype skal du bytte til? Og hvorfor?
Blir nok til noe merino jeg har liggende. Bytter fordi jeg ikke har lyst til å bruke nesten 1400 kr på et sett som bare blir brukt en kort stund. Selv om cashmere er helt fantastisk.
 
Var på strikkernes vårmarked idag og kjøpte garn fra lillerille! 50% silke og 50% baby camel, noe av det mykeste jeg har kjent på :happy:
Så nå har jeg starta på en monday suit fra petiteknit:Heartred
 
Var på strikkernes vårmarked idag og kjøpte garn fra lillerille! 50% silke og 50% baby camel, noe av det mykeste jeg har kjent på :happy:
Så nå har jeg starta på en monday suit fra petiteknit:Heartred
Høres nydelig ut! Heldress er jo gull på vinteren. Skal også strikke en heldress,har en ankers liggende i isblått etter broren,den er 3-6 mnd tror jeg,så jeg kan strikke en bitte,bitte liten :Heartred
 
Høres nydelig ut! Heldress er jo gull på vinteren. Skal også strikke en heldress,har en ankers liggende i isblått etter broren,den er 3-6 mnd tror jeg,så jeg kan strikke en bitte,bitte liten :Heartred
Ja det blir nok noen heldresser tenkte jeg :happy: Ankers står på lista her også, men tenkte å strikke 2-4 mnd i den. Og så blir det monday suit og Lillebjørndragt fra knitting for Olive i den minste str:Heartred
 
Var på strikkernes vårmarked idag og kjøpte garn fra lillerille! 50% silke og 50% baby camel, noe av det mykeste jeg har kjent på :happy:
Så nå har jeg starta på en monday suit fra petiteknit:Heartred
Jeg var også der i dag!! Sååå mye fint. Jeg endte opp med å kjøpe mest til meg selv jeg da :laughing002
Føles fortsatt litt uvirkelig at det faktisk kommer en baby så klarer ikke starte på noe babytøy enda.
 
Jeg var også der i dag!! Sååå mye fint. Jeg endte opp med å kjøpe mest til meg selv jeg da :laughing002
Føles fortsatt litt uvirkelig at det faktisk kommer en baby så klarer ikke starte på noe babytøy enda.
Jaa, det er farlig å dra på det markedet :nailbiting: hadde gitt meg selv streng beskjed om at jeg ikke skulle kjøpe noe til meg selv, fornøyd med at jeg bare kom ut derifra med et 100 g hespe og et 50 g nøste.. og en ullkam da:laughing002
Dro med mamma og hun er i full gang med babystrikk og kjøpte garn til mer:Heartred
Ja litt skummelt er det, men jeg prøver å bare puste med magen og tenke på at det går bra, og hvis ikke er det som allerede er produsert flotte gaver.
 
Back
Topp