Baby strikk og hekling

Jeg ønsker strikke Baby Boho Blanket,det skal strikkes i DSA hexa,som er utgått. Er det noen som har gode tips til annet garn? Redd for å bestille et jeg ikke har kjent på,da jeg er redd noen av disse litt fluffy garna kan loe ..
Vurderer Jord Clothing sitt som heter Fluffy..har noen strikket med dette? Ser der er oppskrift på babyteppe og babydress i det garnet,så det er sikkert egnet..
Jeg strikker eventyrteppe fra Paelas nå, som også skulle vært strikket i Hexa. Ventet med å svare til jeg fikk strikket tre nøster, for å svare på dette med loing :hilarious: Fikk anbefalt Alice fra House of Yarn som er samme produsent som Hexa sa de, og det er superfint! Loer nesten ingenting. Så et par rufs på den sorte buksa mi, men ramlet av når jeg gikk. Kan dra av minimalt lo om jeg prøver, men det syns jeg man kan på alt som ikke er merino. Alice er 42% baby alpaca, 42% extra fine merinoull og 16% polyamid.

Jeg strikker eventyrteppe fra Paelas nå, som også skulle vært strikket i Hexa. Ventet med å svare til jeg fikk strikket tre nøster, for å svare på dette med loing :hilarious: Fikk anbefalt Alice fra House of Yarn som er samme produsent som Hexa sa de, og det er superfint! Loer nesten ingenting. Så et par rufs på den sorte buksa mi, men ramlet av når jeg gikk. Kan dra av minimalt lo om jeg prøver, men det syns jeg man kan på alt som ikke er merino. Alice er 42% baby alpaca, 42% extra fine merinoull og 16% polyamid.
Takk for tips,det skal jeg sjekke ut :)
Synes det er så dumt å velge et garn som loer hvertfall..
Jeg har strikket en genser i Pickles Cozy,det er ganske lik blanding som Alice,det var helt nydelig mykt,og loet ikke.

Back
Topp