Baby sove på eget rom?

Du gjør det som passer deg og din baby.
Hos oss fikk ingen av oss sove etter gutten våres ble 2 måneder og sov på vårt rom. Derfor ble han flyttet på eget soverom 2 måneder gammel og sov hele natten igjennom. Dvs at vi la han klokka 19 og han sov til 07 neste morgen :happy:

Jeg ønsket egentlig å la henne sove hos oss et halvår hvertfall både for hygge men også amming, men hadde en baby som var så sykt var på lyder. Hun våknet bare vi snudde oss i sengen. Etter 3 måneder med en milliard oppvåkninger i løpet av natten, bestemte vi oss for å prøve å legge henne på eget rom, og hun sov helt utrolig mye bedre og våknet kun for mat. Siden har hun sovet på eget rom. Har jo henne inne hos oss innimellom, men hun sover mye mer urolig inne hos oss både i egen seng eller vår seng enn i sin egen. Hun er 20 måneder :) du må bare prøve deg frem. Er det en ting jeg har lært så er det at ingenting blir som man hadde planlagt ;)

Minsten er straks 2 år og sover på vårt rom fortsatt. Han har eget rom som står klart, men liker best å ha han ved siden av meg.

Her har vi flyttet begge når di var ca 6 uker.
Både vi og barna sov bedre etter at vi flyttet di. Eneste som er litt slitsomt er å måtte stå opp for og amme, men ble vandt til det også ;)

Back
Topp