Baby som reiser seg i senga

MiaDenPia

Elsker forumet
Hjelp! Minsten har begynt å reise seg i senga, han bruker sovepose fra IKEA men det ser ikke ut til å hjelpe på , han klarer det uansett...

Nå sover han fortsatt på vårt rom, og sengen hans står i klem mellom klesskapet og vår seng .... men om ikke så lenge skal han over på eget rom og der har jeg ikke samme muligheter .... Alle tips , erfaringer og råd mottas med takk;)

Ps. Han foretrekker å ligge på magen PS. ..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hun reiser seg i sengen her og, men er hun trøtt nok legger hun seg fint ned og sover :) tror ikke det er så mye å gjøre med det? Kan som sagt over- bruke seler.. (Jeg personlig kunne ikke tenke meg å "binde" henne fast om natten). Er selvsagt noen ganger der hun har vært uheldig og mistet grepet litt og sklidd nedover, men det lærer hun bare av :) så nå er hun blitt mye flinkere til å komme seg fra å stå, til å sitte og til å ligge!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Att han reiser seg er en ting, mest redd for att han skal falle utav, han har jo ikke sprinkel seng (er utrekksseng) så er jo lavere kanter enn ellers

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Den så genial ut, lurer på om det hadde gått ann å modifisert den han har nå til å bli sånn, dvs sy på seler

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Jeg tror kanskje jeg hadde byttet seng pg ventet med den senen som er lavere til han blir litt større:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ville hatt sprinkelseng et par år til jeg.. Tryggest det, evt ha sengehest på sidene så han ikke faller ut.. Seler til madrasser har jeg hørt om, men de blir jo sterkere, og til slutt vil han reise seg med madrassen på ryggen ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har en slik seng


Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1398368400597.jpg
    1398368400597.jpg
    48,2 KB · Visninger: 38
Har tenkt tanken men mannen sier nei :s

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Altså sier nei til å bytte seng?
Hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta seng, for når han blir enda mer aktiv så kommer han til å falle utav senga ganske mange ganger og det vil vel verken du eller mannen?
Frøkna mi reiser seg også så vi måtte slippe platen på nederste hakk, nå vet vi at hun kommer seg utav senga med det første..
 
Ja, nei til å bytte seng....
Fikk beskjed om fra hs att som siste utvei hvis det er en ryggsover kan man bruke sele (anbefales ikke), har man derimot en mage sover er det helt uaktuelt , og man bør ha prøvd alt annet

Svigermor sa att alle hennes 3 har sovet i sengen hekt fra børjan, men hun brukte sele når de begynte å reise seg (hjemme sydd pose med sele på)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Det blir nok til det ja, sprinkelseng til 2-3 års alder så kan han bruke den andre etterpå

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp