Baby snacks

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Ka dåkke gir dei søte små som snacks?:) her er d puffa ris, baby "ostepop" og kavring..såg d va noe baby kjeks på butikken men d va fra 12 mnd...

Smoothie, baby-ostepop hvis han er utålmodig når jeg lager mat :)

Frukt og smoothie.. Hun forstår seg ikke på å ta ting i munnen selv så da forer jeg henne ikke med snacks heller :p

Puffet havre er en slager her i huset! Han elsker det, og det er perfekt tidsfordriv mens jeg tilbereder annen mat;)

Maispops (de stengene), og fruktmos :) han liker også godt banan, der tygger han av selv. Han elsker de maisstengene, og blir helt i 100 når han får frukt også :p

Minsten er kjempe glad I de baby ostepoppene. Gomler de ned på null komma svisj. Hun får også oppkuttet frukt (eple, drue, pære, appelsin m.m.) og fruktmos.

Jeg (og de i barselgruppa) har gitt flere av de snackstypene som er fra 12 mnd, det går kjempefint:) Og så kjøper jeg de "grove skorper", og noen ganger lager jeg dem selv ved å skjære en brødskalk i tre biter og legge de på benken til tørk. Det liker han godt. Maisstengene spiser han opp på få sekunder men de skorpene holder i noen minutter :)

Maispops og fruktmos :)

Frukt, smoothies, maispinner og innimellom mariekjeks :)

Edit: glemte rosiner :D

Last edited:
Back
Topp