Baby sitter

Mammatiltosnarttre

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Desemberlykke2017
Min lille kjære datter på 4 mnd og 10 dager setter seg opp når hun sitter godt tilbakelent på fanget. Vi har prøvd å holde henne tilbake i noen uker, men hun blir illsint. Andre i samme situasjon? Er det tidelig? Kan hun ta skade av det?

Min er også sånn nå:)
De sier fra om d blir ekkelt.. Men skal ikke sitte i stol enda for det da;)

Mi har gjort det siden hun var 3 måneder (nå 4 måneder og 8 dager).
Hun spretter frem, i dag prøvde hun å sette seg lengre opp i vippestolen også :P

Har det tydligvis travelt, tror ikke de tar skade av det

Håper hun sier fra :-) hodet tåler ikke mer sintehyling :p Hadde det ikke vært seler på newborn setet hun bruker på tripptrappen, hadde hun nok sittet i den også.
Takk for svar!

Her er han 3,5 måned og vil også bare sitte og stå i fanget. Har vært sånn de siste ukene. Jeg tenker at så lenge det er i fanget og vi ikke setter han i stol o.l. gjør det ingen ting, han gir beskjed når han blir sliten. (Og det er jo aldri kjempe lenge av gangen)

Skal bare sitte rett opp og ned eller stå her og. Har begynt å måtte gi henne flaske liggende i babynestet, for bakoverlent i armen skal hun i alle fall ikke sitte og spise.. Har vært sånn lenge nå. Lar henne holde på, hun er kjempesterk.

Så lenge de ikke sitter sånn hele dagen, hver dag, går det bra :p de tar det opp på 4mndgruppe med fysio :) handler om å variere stilling bare..de sier ifra hvis det er ubehagelig :)

Back
Topp