Baby-shower :)

sladkoeghka

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Dette var moro :)
Forrige helg var vi på hytta. kom hjem på søndag ettermiddag. Da vi kjørte inn porten så jeg flere biler utenfor, men tenkte ikke over det, siden naboer hadde fest og jeg tenkte at det er deres gjester :)
Så plutselig kom jeg på det at noen av bilene kjenner jeg :)
Parkerte vi bilen og jeg skulle inn i huset, da smelte det - mange venninner med barn kom fra huset mitt med smil, gaver, ballonger osv :)

Dem laget til meg Babyparty :)
Jeg kom inn, huset var ny ryddet, dekket bord, laget mat :) Koselig :)
Det var overraskende godt :)
Som fikk jeg vite i etterkant, de fikk låne nøkkelen av mannen min. Så han klarte å holde på hemmeligheten i en uke :)

Er det flere som fikk oppleve samme?
 
Å så koselig!!! Heldig du er:) Fikk du/babyen noe fint?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å så koselig!!! Heldig du er:) Fikk du/babyen noe fint?


Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk klær, forskjellige små ting og motorsykkel laget av bleier :)
 
Så bra at du koste deg :) høres ut som gode venninner. jeg er litt sær, for jeg vill ikke ha baby-shower. Jeg synes pappaen blir glemt og så synes jeg det kan vente til babyen er trygt ute :) fikk bleiekake i barselgave, det var også flott :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så koselig!:) jeg har også blitt overrasket med babyshower! Kjempestas!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så koselig overraskelse da!!

Ikke heilt vanlig i min gjeng med babyshower og egentlig like glad for det....
 
Så bra at du koste deg :) høres ut som gode venninner. jeg er litt sær, for jeg vill ikke ha baby-shower. Jeg synes pappaen blir glemt og så synes jeg det kan vente til babyen er trygt ute :) fikk bleiekake i barselgave, det var også flott :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Tja, hvis pappaen vil, så kunne han vel bare blitt med vel? Er jo litt for å feire at det faktisk er mammaen som går og bærerr frem barnet i 9 mnd, så jeg synes ikke synd på pappaen her jeg altså:) han får jo verdens flotteste gave like etter uansett! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: KS
Fikk klær, forskjellige små ting og motorsykkel laget av bleier :)

Må innrømme at jeg ble ganske misunnelig nå! Det er jo noen måneder igjen, kanskje noen venninner overrasker meg også. Det hadde vært koselig....! Samtidig som jeg bor halvannen time unna dem, så tviler litt på at de klarer å samle seg til noe slikt... :/


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tja, hvis pappaen vil, så kunne han vel bare blitt med vel? Er jo litt for å feire at det faktisk er mammaen som går og bærerr frem barnet i 9 mnd, så jeg synes ikke synd på pappaen her jeg altså:) han får jo verdens flotteste gave like etter uansett! :)


Sent from my iPad using BV Forum

Det kan han jo, men det er ofte ikke lagt opp slik, og ofte litt sukkersøtt. Men for all del, man får gjøre som man ønsker, men personlig venter jeg helst til etter fødsel :)



Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så koselig! :)
Jeg er en av dem som blir misunnelig på slikt ;p mine venninner er stort sett spredt rundt om kring hele landet pga studier nå for tiden, så her blir det ingen babyshower ;/ tviler litt på at det ville blitt det om de var her også siden de ikke har barn selv og neppe tenker så mye på slikt ;p
 
Jeg har vært med å laga baby shower, så jeg er ikke ramkip altså :) bare antydet at selv venter vi gjerne.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så koselig! :)
Jeg er en av dem som blir misunnelig på slikt ;p mine venninner er stort sett spredt rundt om kring hele landet pga studier nå for tiden, så her blir det ingen babyshower ;/ tviler litt på at det ville blitt det om de var her også siden de ikke har barn selv og neppe tenker så mye på slikt ;p

Alle mine venninner er ferdige med barn :D I hvert fall ikke planlegger flere :D De bor ikke så langt unna, men noen kom fra andre byer (130 km), så det var koselig :)

bleie.jpg bleie1.jpg
 
Det høres koselig ut. Her blir det nok ikke noe babyshower. :)
 
Det er jo nesten det beste. :) Man blir litt varm om hjertet når man ser at venner er engasjerte og bryr seg :)
 
Back
Topp