Baby shower???

AngelAlice

Flørter med forumet
Jeg skal holde baby shower for bestevenninna mi sin første baby, pleier fødende å skulle bli overrasket eller skal det planlegges med henne???:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva liker venninnen din best? Overraskelse eller å vite dato så hu kan planlegge litt?

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

De jeg har vært med å arrangere så har det vært overraskelse:) Jeg ble også overrasket med det i fjor:) Så koselig:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Hun er av den elsker overraskelser når jeg har noe med de å gjøre♡ så da tror jeg at jeg går for at det skal være en overraskelse♡ Tusen Takk for svar:)
Har dere tips til morsomheter jeg kan finne på ???:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De jeg vet om så har det vært overaskelse. også har de sakt de skal noe annet.
De har gjerne hatt alt i fargen blå eller rosa. Litt koselige ting og noe morsomme.
Lykke til med planleggingen :)

Vi er en venninnegjeng som hadde overraskelse baby shower, hun ble kjempe glad!
Gjestene hadde tatt med seg en pakke, så skulle den gravide gjette hvem den var fra. Vi skrev også ned når vi trodde babyen kom, lengde og vekt.
Ellers koste vi oss med god mat og godt selskap :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lek1: alle fikk tildelt 2 klesklyper hver som de andre kunne stjele hvis man sa ordet baby eller barn i løpet av kvelden, den med mest klyper på slutten av kvelden vant en pakke:) Veldig gøy:D
Lek2: også måtte den kommende mamman ta av bleie og sette på en ny på en dukke med bind for øynene, på tid selvfølgelig;)
Lek3: Også hadde vi quiz om svangerskapet/babyen:) datoen den ble unnfanget, hva de trodde det ble før oul, navn de tenkte på, hvor mye den gravide hadde lagt på seg, hvor mange cm det var rundt livet hennes osv:) gave til den som visste mest;) Lek4: Også gjettet vi selvfølgelig når babyen skulle komme, cm og vekt, der den gravide fikk beskjed om å ta vare på svarene og gi den som tippet mest riktig en gave når babyen ble født:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Back
Topp