Baby shower?

Lillelo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Jeg vet at dette sikkert er litt feil sted å spørre, men jeg er helt desperat så jeg håper dere kan tilgi meg. Er innvitert i baby shower om en uke, og vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe i gave. Jeg har egentlig veldig lite kontakt med hovedgjesten, så jeg vet ingenting om hva hun trenger.

Dette er andre gang hun er gravid, og hun venter jente denne gangen og. Jeg er egentlig litt nervøs for dette siden hun var en av mine nærmeste venner før vi vokste fra hverandre. Nå vil jeg vise at jeg fortsatt bryr meg om henne og familien hennes ved å gi en gave som hun vil sette pris på. Dere som har barn fra før, hva er det dere absolutt ikke trenger mer av? Og hva er det dere trenger nytt av? Eller som dere ikke hadde sist, men som dere tror kan være fint å ha? Setter pris på alle tips!

Hvis det er en du ikke har så mye kontakt med til vanlig, så hadde jeg ikke lagt så mye tid og energi i det. Et fint klesplagg, en koseklut, et teppe elns :)
Det enkle er ofte det beste.

Bleiekake? En kurv med kremer og annet div til både mor og barn? :)

Tenker også typ bleiekake eller kurv med diverse forbruksartikler: bleier, brystvortsalve, ammeinnlegg, smokker, o.l. og kanskje en fuktighetskrem eller noe godis til mor?

Bleiekake er en fin gave! Alle trenger bleier og du kan pynte med klær, smokker og bamser og på den måten gjøre den så dyr som du ønsker. Det krever jo litt tid å lage også og det forteller jo at du bryr deg! :) denne laget jeg til søsteren min for noen uker siden. Størrelsen kan man også bestemme selv :)
ImageUploadedByBV Forum1396899834.610123.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Bleiekake eller hva det nå heter er jo, morsomt synes jeg og så er det noe som blir brukt og mest sannsynlig ikke har kjøpt enda ;) Baby produkter fra babyline er jeg veldig fornøyd med. Koseklutbamse er koselig for babyen å ha. :)

Var i en babyshower hvor mor fikk en kurv med kremer, kluter, ammeinnlegg og masse nødvendigheter. Ble tatt godt imot! Hun fikk også en slik bok man kan samle minner om graviditeten og den lille når den kommer :)

Jeg lagde matchende tova tøfler til mor og baby. Det falt veldig i smak :) Å gi noe hjemmelaget viser jo virkelig at du bryr deg om henne, selvom dere har vokst fra hverandre :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp