Baby shower/ gender reveal party

AnnaAnna

Blir kjent med forumet
Marsboerne2017
Hva syns dere? Vil dere ha baby shower og gender reveal party?
Jeg tenkt litt på dette og er litt usikker.
Vi fikk vite kjønnet men har ikke fortalt familien og venner enda om det blir gutt eller jente :) syns det er artig å få dem til å gjette kjønnet :-D
Det jeg tenkt var da å invitere nærmeste familien og venner på kaffe og bake kake eller muffins med blå/rosa fill sånn at det blir litt artig og spennende for dem også! <3

Hva syns dere om å ha baby shower sammen med gender reveal da?

Kan man selv organisere babyshower eller MÅ være noen av venninner? Og må det virkelig bare jenter som kan være med? De mest viktigste personene i livet mitt er menn... og vil gjerne ha for eksempel broren og og stefaren min på den såkalte "babyshower"

Hva tror dere om dette?
 
Syns det du foreslår høres kjempe kult ut jeg! :D Tror det blir mer og mer vanlig å ha med gutter på Babyshower. Syns det er helt innafor å lage egen vri på det, det er fortsatt veldig nytt i Norge ☺️ Gender Reveal har jeg aldri hørt om før.
 
Jeg har snust på tanken med gender reveal party! Familien maser intenst på å få vite hva det er, heldigvis vet vi ikke selv :laughing002

Jeg hadde også lyst til å finne på noe lurt som en liten "betting" at de skal gjette hva det er og de som vinner får "premie" men så vil jo alle få premie til slutt men bare for å få frem konsentrasjonen.. jeg har også nesten bare guttevenner, så babyshower bare med jenter hadde vært gørr kjedelig, hadde vært mamma, søster, og kanskje to-tre venninner..

Det er ingenting som sier du ikke kan gjøre akkurat sånn som du har lyst til, men det er heller ikke noe i veien for at du kan arrangere én babyshower, og at bestevenninna eller noen andre arrangerer suprise party til deg allikevel ;) :happy090

Dette er jo tross alt du som gjør all jobben, selvfølgelig må det feires med de du vil ha rundt deg :)

Er hvertfall det jeg tenker, lykke til med planleggingen! <3
 
Jeg har snust på tanken med gender reveal party! Familien maser intenst på å få vite hva det er, heldigvis vet vi ikke selv :laughing002

Jeg hadde også lyst til å finne på noe lurt som en liten "betting" at de skal gjette hva det er og de som vinner får "premie" men så vil jo alle få premie til slutt men bare for å få frem konsentrasjonen.. jeg har også nesten bare guttevenner, så babyshower bare med jenter hadde vært gørr kjedelig, hadde vært mamma, søster, og kanskje to-tre venninner..

Det er ingenting som sier du ikke kan gjøre akkurat sånn som du har lyst til, men det er heller ikke noe i veien for at du kan arrangere én babyshower, og at bestevenninna eller noen andre arrangerer suprise party til deg allikevel ;) :happy090

Dette er jo tross alt du som gjør all jobben, selvfølgelig må det feires med de du vil ha rundt deg :)

Er hvertfall det jeg tenker, lykke til med planleggingen! <3

Samme her- det hadde vart kjedelig med bare jenter på babyshower siden det er flere menn i nærmeste omkring!

http://dekorella.no/butikk/babyshower

Her finnes det sååå mye fint for babyshower :-D <3
Først ville jeg kombinere babyshower med gender reveal men det hadde vart så syyykt fint med den bare rosa eller bare blå tema ^^
DILLEMA ! :laughing002
 
:happy::happy:
Samme her- det hadde vart kjedelig med bare jenter på babyshower siden det er flere menn i nærmeste omkring!

http://dekorella.no/butikk/babyshower

Her finnes det sååå mye fint for babyshower :-D <3
Først ville jeg kombinere babyshower med gender reveal men det hadde vart så syyykt fint med den bare rosa eller bare blå tema ^^
DILLEMA ! :laughing002

Jaaa!! Der var det sinnsykt masse fint!!! :love7 Må nok begynne å planlegge ja :happy:
 
Jeg fikk babyshower sist, da var også bror min med og samboeren min :) synest godt du kan ha hvem du vil der!

Denne gangen tror jeg nok ikke jeg får noen babyshower, vi har flytta og har ikke så mange venner her enda
 
Sikkert et dumt spørsmål...men hva er gender reveal party??..aldri hørt om det før:sorry:
 
Jeg hadde gått for et gender reveal party, og da bestemmer du selv hvordan du vil ha det.
Om noen arrangerer en overraskelses babyshower for deg på slutten, så er det vel bare å smile fint :happy:
 
IMG_2302.JPG Vi hadde avsløringsfest forrige lørdag. Det var knall gøy!
Vi inviterte kun 14 dager før, men likevel var det 30 stk som kom. :dead:
Vi ble helt rørt over at så mange hadde lyst til å være med å feire babyen og å finne ut av kjønnet. I utg.pkt hadde vi planlagt premie til de som tippet riktig kjønn etc, men fant ut at det ble for mye styr med så mange gjester. Jeg bestilte masse stash fra etsy og Ebay. Vi hadde klistremerker som alle gjester tok på seg når de kom, hvor de valgte kjønn. Det synes alle var veldig morsomt.
Så hadde vi pyntet med heliumballonger, bannere, photoprops til selfier og generelt hele huset var i babymodus. Hehe. Spesialbestilte surprise cupcakes fra et bakeri, vi visste ikke kjønnet selv, og alle fikk hver sin etter vi hadde spist mat. På klar, ferdig, GÅ tok alle et bit og dermed fikk alle vite kjønnet samtidig.

Jeg hadde glatt gjort dette igjen. Vi har bare fått positive tilbakemeldinger i etterkant, av både den eldre og yngre generasjon. Folk synes det var veldig artig og spesielt å få være med på, så jeg anbefaler det virkelig videre til andre.

Dette var en fest vi arrangerte selv, og har ingenting med babyshower å gjøre, så tror nok det blir en babyshower i tillegg. Vi gjorde det forresten klart for gjestene som kom at det ikke var nødvendig å ta med gave til babyen, det føler jeg hører mer til babyshower. I tillegg er det mye lettere å kjøpe gave når man vet kjønnet, synes jeg :happy:
 
Hvem skal dere/evt. andre be på Babyshower? :) Er det obligatorisk med svigermor? :p Føler det blir litt kjøpepress med både Babyshower og dåp også.
 
Hvem skal dere/evt. andre be på Babyshower? :) Er det obligatorisk med svigermor? :p Føler det blir litt kjøpepress med både Babyshower og dåp også.

Jeg har sagt åpent til stesøstra mi at jeg vil ha babyshower og da veit hun at hun må organisere det for meg hehe. :-D jeg vil bare ha min familien på babyshower for jeg står ikke så nært med svigermoren eller de andre i sambo sin familie... føle det blir ikke rett for min del! Men du må fjør det du føle for syns jeg ☺️
 
Ikke så viktig for meg denne gangen.
Men med nr1 var det VELDIG viktig for meg, av en eller annen grunn.

Har sagt til venninnene mine at jeg godt kan være foruten denne gangen, men kjenner jeg de rett- blir det nok shower allikevel:)
 
Sniker fra forrige års terminforum.

Jeg hadde sååå lyst på babyshower men fikk ikke :( , så jeg kommer aldri til å være med å lage det til noen av mine venner.

Dere som får og har fått dette er heldige!
 
Blir nok ikke noe babyshower på meg denne gangen, men hadde en amerikansk kollega som organiserte babyshower for meg sist, det var kjempeartig! Mange ulike leker, godt å spise, og selvfølgelig masse flotte gaver til babyen.
 
Aldri hatt noe Babyshower og kommer ikke til å arrangere noe selv heller! Jeg ser på dette som et overraskelse selskap for den gravide da hun skal bli gjort stas på..litt mer gøy og spennende på denne måten! De få jeg har vært med på har det vært slik! Kunne godt tenkt meg å hatt et og håper noen vil arrangere et for meg denne gangen,men tviler sterkt på at det skjer!
 
Back
Topp