Baby shopping

Diamant feb15

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Hei alle sammen lurer på hvor langt dere har kommet med shopping?? Når tenker dere at det er greit å være ferdig med alt som skal handles inn??

Vi har ikke mye rart igjen nå, bare småtteri som litt sokker, strømpisser og ull innlegg til meg selv. Har ikke hentet sånn gratis pakker på apotek osv enda da men det venter jeg med til etter alt julekaoset :-)

Vi har det meste nå, så vi mangler bare litt småtteri som flere luer, kremer og diverse stæsj fra apoteket, lakener, sengetøy osv :) Dette tenker jeg å gjøre meg ferdig med i januar :)

Har veldig lyst og ha alt klart før jul så jeg bare kan slappe av de siste ukene :)

Vi har det meste på plass :) mangler vippestol, litt klær og bagdel til vogna. Jeg ønsker å være ferdig i midten av januar, får mye til jul også, så kjøper vi siste rest etter jula hvis vi ikke har fått det i gave :)

Så bra. Er nesten ferdig selv er 28 uker tenkte kanskje jeg overdrev det litt men bare små ting igjen.

Vasker dere forresten alt det nye tøyet til babyen ??

Mangler det som skal i stellebordet, bleier, krem og temp.måler. Ellers er vel alt på plass :)

Vi mangler bilstol, sengetøy, stokkestol, har bare newbornsete :) Mangler også klær, alt som skal i stellebordet, teppe, og har ingen ammebh'er eller topper :)

Så bra. Er nesten ferdig selv er 28 uker tenkte kanskje jeg overdrev det litt men bare små ting igjen.

Vasker dere forresten alt det nye tøyet til babyen ??
Nesten Ferdig med alt :)
Vasker alt som den lille skal bruke, har gjort det og lagt det i bokser fram til jeg får komoden i hus :)

Ble ferdig med siste del på salg i går :) (mangler kun bleier og stelle produkter, men er ikke mye jeg skal ha- rensing til navel, kluter, ammeinnlegg) Skulle egentlig vente til januar med stellebord og pute og regntrekk, men så kom det på tilbud i går .
I desember står kos m ungene og familie på programmet.. Og i januar vasking og ordning av babyens :) :)

Mangler vogn, ammepumpe greit å være ferdig 1-2 mnd før termin :)

har litt fra før av men Mangler bilstol, noe klær spesielt om det er ei jente som gjemmer seg der inne :P også skal jeg kjøpe baby nest og vippestol og ammeinlegg i ull :)

Kommer ikke til å bli ferdig hehe. Orker ikke maser i butikkene. Har det meste etter storesøster

Her har vi blitt ferdig med alt. Mangler bare vippestol men den trenger vi ikke i førsten uansett.

Jeg har ikke begynt i det hele tatt, men har det meste fra forrige baby da;) Har tenkt å vente til januarsalget med å handle inn det jeg trenger:)

Mangler fortsatt ganske mye, men det er fortsatt 12 uker til termin så stresser ikke med det enda :)

Har mye av disse store tingene, men mangler fortsatt en god del. Har nesten ingen klær ennå, eller annet småutstyr som kluter og stelleprodukter. Mangler fortsatt stellebord, men det kommer før eller siden :)

Back
Topp