Mirmir2611
Flørter med forumet
Jenta mi på 3 og en halv mnd sovner aldri for natten før klokken 02.00-02.30. Hun sover godt og lenge..hun våkner ikke før klokken 09.00 for mat og da sover hun som regel minst 3 timer til. Jeg har prøvd å holde henne våken når hun våkner for mat men hun sovner med flasken og det nytter ikke å prøve å holde henne våken for det blir bare samme leggetid om natten igjen...jeg har også prøvd å ikke la henne sove et par timer før ønsket leggetid om natten i håp om at hun skal bli trøtt og sove for natten , men hun våkner etter 30 min-1 time og er lys våken. Her om dagen sov hun nesten ingenting på dagen og var helt utslått, men hun kjempet og klaget og holdt seg våken til kl 02.00. Hun var da overtrøtt, men det er samme greia om hun ikke er det. Jeg har i tillegg en gutt på 2 år, så det er slitsomt i lengen...hun er ellers en veldig fornøyd baby og ikke plaget med noe. Hun gråter nesten aldri. har noen noen tips om hva jrg kan gjøre? Eller må jeg bare vente til hun vokser og håpe det blir bedre?