Hva med vask... Kan jo ikke vaske den med mindre en syr et ekstra trekk å ha utenpå? Noen som har oppskrift på det?
Det tenkte jeg og.Hvis man skal lage egen, så får man vel ikke vaska.. HMM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva med vask... Kan jo ikke vaske den med mindre en syr et ekstra trekk å ha utenpå? Noen som har oppskrift på det?
Jeg skal lage en selv, og kommer definitivt til å vaske den. Både vatt og stoff tåler vaskemaskinen
Jeg holder på å sy den selv, og har kjøpt den billigste voksendynen jeg fant på Jysk (85kr), og bruker denne til vatt...
er det tidkrevende å sy denne?Jeg holder på å sy den selv, og har kjøpt den billigste voksendynen jeg fant på Jysk (85kr), og bruker denne til vatt...
Vatt på rull, eller som andre sier bruke en billig dyne, begge deler funker fintHva slags vatt bruker du evt da? Tenkte om man vasker selv - vil det ikke klumpe seg inni stoffet?
Har litt lyst til å prøve meg på det selv. 550+140 i frakt er ganske mye penger, mot å kjøpe stoff å lage selv...
Den var nydeligKjøpte forresten dette i tillegg til et annet et som vi tar med på tur Superfornøyd! Fikk også med sengesett i samme stoff
Vis vedlegget 131196
Det var veldig nydeligKjøpte forresten dette i tillegg til et annet et som vi tar med på tur Superfornøyd! Fikk også med sengesett i samme stoff
Vis vedlegget 131196