Baby pledd ?? :)

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
dere som bruker babypledd i vogna? hvilke har dere? hvor har dere kjøpt det og hvilke er gode, ?? =)
Jeg har lyst å kjøpe et godt og varmt et i ull som jeg kan bruke i vogna til bebisen min når han kommer i februar :)

Kjøpte et mariusteppe på princess i ull, synes det er veldig godt :)

Jeg er akkurat ferdig med å strikke ett selv - kjæmpelett, strikket rett frem og tilbake på rundpinne- brukte Rauma sitt Puno garn, pinne 5-9.
Inneholder baby alpakka og extra fin merino - deilig, tjukt og varmt. Anbefales!

Hadde jeg ikke strikket det selv så hadde jeg kjøpt Rørospledd,det er skikkelig godt og varmt også, men koster litt da :)

Har Lillelam! Syntes det var så fint :P er veldig varmt og godt og baby trives veldig godt i det.. Synes og størrelsen på det er veldig grei :)

Jeg fikk et nydelig og deilig fleece teppe til bebisen av min søster i gave :) Det er rosa med skriften Princess på og er kjøpt på Sparkjøp :)

Jeg har brukt ludvik-pledd. Tror det er fra princess. Tykt og godt ullpledd. Bretter det i to over posen og lager en beskyttende kant mot vind oppe ved kallesjen.

Til første strikka svigermor et, bare så synd at ene valpen fra kullet til hunden vår beit det i stykker :( til nr 2 fikk jeg mor Signe (?) teppe som jeg pakka rundt babyen, og et strikket vogn teppe med navnet hans på hos ei venninne :D elsker de teppene, å de er pakket vekk så ingen kan ødelegge :D

Forskjellige typer hjemmestrikket her og :-)

hjemmestrikket, det er så koselig:)

Hjemmestrikket godt ullpledd fra oldemoren. Når det er sommer og varmt bruker jeg som regel et helseteppe :-)

Back
Topp