Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I følge kreftforeningen så er dette med at faktor 50 koker huden bare en myte. Ett raskt søk i Google både på norsk og engelsk viser ingen troverdige nettsider hvor dette faktisk står. Om det så er rett, så bruker vi her i Norge altfor lite krem når vi smører, og vi vil derfor ikke bruke nok krem for at huden i så fall blir kokt.
Det er utført en haug med tester på hvilke solkremer som er bra og ikke, http://www.forbrukerradet.no/forside/presse/pressemeldinger/Test-av-solkrem-2015
Ikke alle solkremer inneholder hormonforstyrrende stoffer.
Følg magefølelsen, det er best tror jeg små spedbarn skal helst ikke ha solkrem, men ikke alltid det er til å unngå, og da velger jeg heller å smøre enn å risikere hudkreft.
Ja det er akkurat det jeg tenker at vi får heller bruke de kremene som er uten alt av hormoner og dritt når vi først trenger det. Det er jo ikke som om vi bader dem i solkremen hellerååhh fint du skjekka bedre enn meg :') brukte selv solkrem på mini her.. så vi får nok isåfall sørge for å bruke de som ikke har påvist masse farlige stoffer!