Baby og sol

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Hvor lenge har dere babyene ute i sola? Lar dere de sitte litt i sola også?
Er så redd han skal bli brent. Smører godt, men allikavel. vi er litt ute i hagen og slikt, men når vi setter oss har jeg han i skyggen siden han kun har kortermet body på...

De skal ikke være i sola, så min er ikke i sola. Er vi ute så ligger ho i skyggen.
Ikke skal de smøres med solkrem heller..

Har han med meg ut, men han er alltid i skyggen.. Varmt her, og han er varm, så bruker kun bleie mens sola er oppe :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er ute men han ligger alltid i skyggen (har kjøpt uv telt) . Likevel synes jeg han ble litt rødlig første dagen så smører med litt solkrem, bedre d en at han blir brent.

Aldri i solen nei, det skal ikke babyer ha på seg. Ligger i hardbagen eller under paraplyen

Sitter kun i skyggen med han, siden de ikke skal være i sola.

Har han som regel i vippestolen i skyggen eller i vogna, men over 50% av solens uva stråler er faktisk i skyggen har jeg lest, så de skal jo ikke være for lenge i skyggen heller sånn sett :)

jaja... Ikke mange mnd før det blir kaldt, og da blir det hvor mye klær skal en ha på :):p

Har han i skyggen eg og :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Bare i skyggen, uten solkrem... Vert noen dager ute i båt og tilbrakt dagen på en øy. Da lå hun inne i båten og i vognbag på land. Hadde med parasollen til storebror som stod over bagen og som jeg brukte når hun fikk mat..

Fikk beskjed på hs at de helst ikke skal få direkte sollys på huden og ikke smøres med solkrem(selv for barn), så her er han i skyggen og prøver å legge noe lett over han hvis han "må" i sola :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her sa helsesøster at vi ikke skulle smøre eller ligge i direkte sollys:-) så her kjøpte jeg uvtelt når vi var i syden når eldsye snuppa var baby og det er flittig i bruk ute no om dagen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Back
Topp