Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har sebraseng til storebror og lillesøster skal få hun også. Elsker den! Så fin og så praktisk.Hei.
ser et merke som heter sebra har baby seng som kan trekkes ut og passe frem til skolealder står det.
Prisen på de er jo ca 7k!!
Noen som vet om billigere merker som også har slike senger ?
Ja! Ser jo flere har på Finn. Men utifra hva jeg finner på nett så er det den nye modellen som har flere farger og hev/senk på madrass? Jeg vil ha den i lys eikefargeVi har sebraseng til storebror og lillesøster skal få hun også. Elsker den! Så fin og så praktisk.
Du kan kjøpe brukt på Finn - sparer sikkert litt på det, men anbefaler å kjøpe ny madrass
Det er akkurat den vi har. Så den var på salg i går, faktisk. Kr 2000,- billigere. Husker bare ikke hvor Den gamle modellen heter kili sebra seng. Den nye modellen heter sebraseng. Den nye modellen kom i 2018 eller 2019 tror jeg, men tipper det finnes noen av den nye modellen på Finn også Vi skal ha den i beige til lillesøsterJa! Ser jo flere har på Finn. Men utifra hva jeg finner på nett så er det den nye modellen som har flere farger og hev/senk på madrass? Jeg vil ha den i lys eikefarge
Jeg vet ikke helt hvordan madrassen er. Mulig man må bytte hele når man drar ut senga.Hvordan fungere det med madrassen i denne sengen, er det sånn en bygger på med små deler slik som med den ikea sengen eller?
Ja, man bygger påHvordan fungere det med madrassen i denne sengen, er det sånn en bygger på med små deler slik som med den ikea sengen eller?