Baby og junior seng i ett

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hei.
ser et merke som heter sebra har baby seng som kan trekkes ut og passe frem til skolealder står det.
Prisen på de er jo ca 7k!!
Noen som vet om billigere merker som også har slike senger ?:angelic::)
 
Hei.
ser et merke som heter sebra har baby seng som kan trekkes ut og passe frem til skolealder står det.
Prisen på de er jo ca 7k!!
Noen som vet om billigere merker som også har slike senger ?:angelic::)
Vi har sebraseng til storebror og lillesøster skal få hun også. Elsker den! Så fin og så praktisk.

Du kan kjøpe brukt på Finn - sparer sikkert litt på det, men anbefaler å kjøpe ny madrass :)
 
Vi har sebraseng til storebror og lillesøster skal få hun også. Elsker den! Så fin og så praktisk.

Du kan kjøpe brukt på Finn - sparer sikkert litt på det, men anbefaler å kjøpe ny madrass :)
Ja! Ser jo flere har på Finn. Men utifra hva jeg finner på nett så er det den nye modellen som har flere farger og hev/senk på madrass? Jeg vil ha den i lys eikefarge :rolleyes::angelic:
 
Ja! Ser jo flere har på Finn. Men utifra hva jeg finner på nett så er det den nye modellen som har flere farger og hev/senk på madrass? Jeg vil ha den i lys eikefarge :rolleyes::angelic:
Det er akkurat den vi har. Så den var på salg i går, faktisk. Kr 2000,- billigere. Husker bare ikke hvor :facepalm: Den gamle modellen heter kili sebra seng. Den nye modellen heter sebraseng. Den nye modellen kom i 2018 eller 2019 tror jeg, men tipper det finnes noen av den nye modellen på Finn også :) Vi skal ha den i beige til lillesøster :joyful:
 
Hvordan fungere det med madrassen i denne sengen, er det sånn en bygger på med små deler slik som med den ikea sengen eller?
 
Hvordan fungere det med madrassen i denne sengen, er det sånn en bygger på med små deler slik som med den ikea sengen eller?
Jeg vet ikke helt hvordan madrassen er. Mulig man må bytte hele når man drar ut senga.
 
Veldig fine senger. Stokke har også slike som kan brukes lenge, men den ligger vel i samme prisklasse. Synes selv det ble for dyrt, så endte heller opp med å kjøpe ei billig brukt sprinkelseng, også har vi bygd juniorseng selv til ca. 2000 kr. Både vi og kommende storebror elsker den :)
 
Leander har også senger som kan brukes fra nyfødt til ca 7 år.
 
Disse sengene er veldig flotte, men med de andre har vi valgt å ikke investere i det. Eller tettere sagt blitt overtalt av mannen:joyful: så det blir ikke det denne gangen heller
Vi har hatt vanlig sprinkelseng med to høyder og det har funka veldig bra.
hadde en baby dan angel 3 in 1 seng, vippestol og stol. Brukte seng delen når de var fra 0-6 mnd.
 
Jeg endte opp med ikea sniglar seng jeg fikk gratis av ei på Finn! Kan justeres i to høyder! Jeg er så fornøyd jeg valgte den! Og fått tak i bedside crib fra moweo omtrent ikke brukt til halv pris på Finn!
Gjort noen Finn kupp hittil!
Kjøper heller større seng når jeg må det! Nå får sprinkelsenga holde:p:D
 
Back
Topp