baby og fly

Lava86

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med det? Skal reise hjem til Lofoten tiiiiiidlig imorgen, og jeg skal jo ha snuppen med meg. Er så redd for at han skal få vondt i ørene. Turen er jo bare på 20 minutter da, men noen tips for å unngå at han får vondt?

Jeg har fått tips om at dersom du ammer, så kan du prøve å legge han til puppen når flyet tar av!

Eller gi flaske om det er det du gjør [:)]

Har hørt at man skal gi de mat (melk) mens flyet letter.. at de suger liksom.. det hjelper [:)]

Funker det like bra med flaske? ammer ikke. Men er jo sånn at man ikke kan ha flytende veske med seg på flyet

ORIGINAL: Lava86

Funker det like bra med flaske? ammer ikke. Men er jo sånn at man ikke kan ha flytende veske med seg på flyet

Barnemat får du ha med [:)]

Jeg har flydd vannvittig mye med både storebror og elli, aldri vært trøbbel, har gitt de smokk!!

Storebror som er ørebarn skal i teorien ha sinnsykt vondt når han flyr i følge legen, aldri klaget.. Og som baby har både han og elli sovnet før vi tar av, stappet jeg snokken i munnen[:D]

ORIGINAL: LinnOgMia

Flott [:)]

Har flydd med lillemann flere ganger og det gikk veldig bra! Han sov hele tiden. Gav ham smokken/flaske for å unngå trykk i ørene.
Lykke til[:)]

Jeg lurer også på noe ang dette, kan man få de til å varme maten?
Ammer jo egentlig, men er jo så trangt på flyet..

ORIGINAL: LinnOgMia

Du må evnt smake på det i kontrollen, men lov å ha med! Spising når flyet letter eller lander, men om han sover; la han sove! Funker som regel veldig bra å fly når de er så små;-)

Back
Topp