Baby og barnevakt

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Hun sov borte hos mamma da hun var 2 år, det var første gang. Hun har sovet borte 4 ganger tilsammen (hun er 5 år)

1. gangen begge var borte, var hun 5 mnd.

Førstemann hadde barnevakt over natten da han var 7 uker:p

Lillegutt var 5 uker gammel første kvelden vi hadde barnevakt noen timer. Mamma passet han mens vi var i bryllup :) Etter det, ble han nok rundt 11-12 måneder før vi hadde barnevakt igjen :)

Mens han sov, eller en times tid våken tok mamma ganske tidlig, var bare noen mnd gammel. Første overnatting når han var 21 mnd. Har hatt en del kvelder med barnevakt fra etter leggetid, der vi er hjemme igjen etter noen timer, lenge før han våknet.

Første overnatting med frstemann da han var ca 1år gammel. Hun andre var rett over to år. Var ikke klar før da

Hadde første overnatting borte nå nettopp, han er 2 år og 4 mnd...Men jeg og samboer har jo vært ute på festligheter da han var mindre. Men da har jo én av oss vært hjemme..:)

Gullskatt juli12:)

Jeg måtte på skolen etter seks uker, så svigermor hadde han en dag i mnd fra uke 6, det gikk fint! Men trur ikke han sov borte før han var ett år

Jeg er klar for at noen kan passe han nå jeg. Han er 6 mnd. Men vi har ingen. På 5,5 år har vi hatt barnefri 3 ganger.

Sånn er det bare :-)

Trur hun var ca 4 mnd? Var ute sammen med venner, men la oss i samme hus som henne da :p

Då ho var 5 veker hadde me barnevakt ein kveld for å gå på konsert. Var vel vekk i 4-5 timar. Søstera mi og mannen passa:-) ellers har me hatt barnevakt eit par gongar på dagtid då begge av oss har jobba. Første overnatting blir neste mnd, då er ho 13mnd. Det blir hos mamma, me skal på julebord:-)

Tror begge var ca 1 år når det var snakk om overnatting. :)

Eller passet mamma alt fra 30 min til noen timer fra de var noen uker. :) Gått kjempe fint :) har hatt barn som har tatt flaske :)

Back
Topp