Baby, obs! Langt...

barebeaa

Elsker forumet
Åååå har så lyst på baby igjen.....men klarer ikke å finne ut helt når. Vil ikke ha på sommeren som sist, forferdelig i den varmen med så mye vann i kroppen! Sist ble jeg jo gravid i nov, så nå har jeg lyst på helst på våren men det er jo så lenge til.... Skal 2uker til syden i februar så har tenkt til å vente til etter det, men da vil jeg vente litt så ikke h*n blir født alfor seint på året stakkars. Så vil vente til april iallefall, og det er jo ikke sikkert jeg blir gravid like raskt som sist.... + at det begynner å bli så lett med bare jonatan nå.Å jeg blir sprø! Får vel bare bli gravid ved et "uhell" så jeg slipper å bestemme det. Jeg veit, langt og lite interessant, men letter hue litt da:)

Det blir nesten litt det samme "problemet" som jeg har det da! Jeg burde jo egentlig vente med å bli gravid til sommeren. Hva med å starte en klubb?? Du, maik1, christine og jeg skal få babyer rundt samme tid [:)]

ORIGINAL: Reinbue

Det blir nesten litt det samme "problemet" som jeg har det da! Jeg burde jo egentlig vente med å bli gravid til sommeren. Hva med å starte en klubb?? Du, maik1, christine og jeg skal få babyer rundt samme tid [:)]
. Deal;) i'm in!

Hva med å bare "la det skje"[:D]
Jeg skulle jo ikke gå gravid over sommeren igjen, men vips så ble det slik likevel. Men det ble jo myyye lettere enn forrige gang...[8D][;)]

Jeg mener man bare skal la sånt skje[;)]

Hvis du bestemmer deg for vårbaby, og venter da til august før dere setter i gang.... så går det noen mnd før det faktisk klaffer? Da må du gå gravid på sommeren igjen[;)] Eller hvis dere begynner å prøve i april (januarbaby), og så blir h*n født noen uker før tiden og VIPS, så er det en desemberbaby!!!

Nei, finn tidspunktet der det sier "NÅH må vi lage barn", og så k****er dere som f**n!! [;)][;)][;)]

Det skjer når det skjer [;)] 

skjer når d skjer[;)] men syns august var en fin måned jeg altså... slapp vinterklær til stor mage, lang singlett og tights, tunika redda meg... slapp å handle inn så mye dyrt...så var det kos å få vise frem magen sin[;)]

ORIGINAL: chrichri

skjer når d skjer[;)] men syns august var en fin måned jeg altså... slapp vinterklær til stor mage, lang singlett og tights, tunika redda meg... slapp å handle inn så mye dyrt...så var det kos å få vise frem magen sin[;)]

sign.. selv om varmen og vannet var forferdelig[;)]

Har bare hatt sensommer/høst-barn, og syns i grunn det var helt ok.. Tror allikevel det blir tidlig sommer neste gang, men da fordi det ville være mest gunstig med tanke på permisjon og sånt ift jobb... [;)] Jeg lever liksom i skoleår, og ikke fra nyttår til nyttår [8D] [:D]

Back
Topp