Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Åå herregud så spennende!!:woot: Lutinus kan ikke gi falsk positiv nei!:D jeg ser noe svakt!:woot:

Spennende!!:woot:
Nei, lutinus kan ikke gi strek :D:D

Åh, det er gode nyheter iallefall! Kjenner at utrolig mye skjer "nedi der" pga. Lutinusen, så tenkte kanskje den var heftig nok til å fremprovosere en liten strek og :hilarious: Spennende!!:woot:

Prøver å holde meg unna forumet her, så jeg ikke blir minnet på min egen situasjon for mye.. Men måtte inn og sjekke hvordan det går med dere!! Og omg jeg ser en svak strek der!! Måtte det være en babystrek:love7 Gleder meg til å høre hvordan det utvikler seg!:woot:

Så koselig at du titter innom. :Heartred Har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det går med deg. Men skjønner kjempegodt at du trenger å være litt borte fra forumet. Du får titte innom om et par dager og se om det er gode eller dårlige nyheter! :woot: Dette ble plutselig litt ekstra spennende altså!
 
Åh, det er gode nyheter iallefall! Kjenner at utrolig mye skjer "nedi der" pga. Lutinusen, så tenkte kanskje den var heftig nok til å fremprovosere en liten strek og :hilarious: Spennende!!:woot:



Så koselig at du titter innom. :Heartred Har tenkt på deg de siste dagene og lurt på hvordan det går med deg. Men skjønner kjempegodt at du trenger å være litt borte fra forumet. Du får titte innom om et par dager og se om det er gode eller dårlige nyheter! :woot: Dette ble plutselig litt ekstra spennende altså!
Så koselig❤️ Ja, det har vært tøft.. Blir nok en oppdatering fra meg når jeg føler meg litt mer klar..:( Gleder meg veldig til å følge med her om noen dager igjen❤️❤️
 
PP11 - CD26 - 8/9 DPO (Jeg og appen er uenige:hilarious:)

Noen som vet om Lutinus kan gi svake streker på graviditetstester? Jeg tok en test i dag tidlig, så at den var negativ og lot den ligge ved vasken. Ca 20 min senere så jeg en veeeeldig veldig svak strek. :nailbiting: Vet det er litt over tiden, men har kun fått 1 skygge før, da på CB early. Det hadde vært helt fantastisk om det endelig var vår tur, men jeg tør ikke håpe for mye enda:oops: Blir ny test hver dag fremover, det er sikkert!:hilarious: Noen som ser noe på bildet??

-TP

Oi oi oi, så spennende. Jeg har troen på at det er en liten spire på vei. Jeg ble gravid første PP etter skylling av eggstokkene og med progesteronstøtte, og grafen min så faktisk litt lik ut (bare at min coverlinje var litt høyere opp). Krysser fingrene for at streken blir sterkere og at det er en terminspire ❤️
 

Vedlegg

  • 56DD85C8-F518-4042-9FB0-BA81DEA931A0.jpeg
    56DD85C8-F518-4042-9FB0-BA81DEA931A0.jpeg
    64,3 KB · Visninger: 63
Uææh, har du testa igjen? Så spennende, håper masse for deg!
 
Uææh, har du testa igjen? Så spennende, håper masse for deg!

Neii, jeg forsov meg i dag, så jeg rakk ikke noen ting!:hilarious: Skal rett i middag etter jobb og, så får se i kveld eller i morgen tidlig :smiley-angelic001

Spennende!! Jeg så også strek på testen din og syns den så rosa ut :Heartpink
Håper det blir en babystrek:Heartpink

Veldig!! :Heartpink Tempen blir ikke høyere da, og det gjør at jeg lurer litt..:oops:
 
Oi oi oi, så spennende. Jeg har troen på at det er en liten spire på vei. Jeg ble gravid første PP etter skylling av eggstokkene og med progesteronstøtte, og grafen min så faktisk litt lik ut (bare at min coverlinje var litt høyere opp). Krysser fingrene for at streken blir sterkere og at det er en terminspire ❤️

Åh, gøy å se! :love017 Har ventet et par dager på et hopp i tempen nå, men den holder seg lavere enn noen gang før.. :shifty:
 

Vedlegg

  • b_BYsT5i.png
    b_BYsT5i.png
    194,3 KB · Visninger: 76
Tok ny test nå, den var helt blenda.:sad010
Søren og..:( Jeg vet det er tidlig altså, men ble bare så spent av den lille lille streken i går.:rolleyes: Jeg er bare 9/10 dpo da, så neste test blir torsdag morgen!:hilarious:
 

Vedlegg

  • 20200630_193104.jpg
    20200630_193104.jpg
    7,4 KB · Visninger: 105
Last edited:
Pp11 - CD31 - 14DPO

Da blir dette enda en lang syklus pga sen eggløsning. :hungover: Sluttet på Lutinus i dag da jeg fikk negativ g-test, så håper tr kommer om en dag eller to.

Jeg syns det er helt utrolig å tenke på at det har gått et år snart.:sorry: Jeg trodde ikke det kom til å ta så lang tid, selv om jeg var forberedt på å bruke noen måneder..

Hadde en ekstra god følelse denne gangen også, med litt ekstra progesteron og første pp etter skylling.. Men nei..:oops: Jeg og mannen har snakket mye om veien videre i dag. Hvis det ikke blir positiv test neste måned, ber vi om henvisning til IVF offentlig. Hvis vi får høre at det tar veldig lang tid pga korona, tar vi et forsøk privat hos Hauksen. Helt vilt at vi har kommet dit nå, men mannen blir 40 neste år, så vi vil ikke vente for lenge. :wideyed:

Jeg har sommerferie i 3 uker, og tar en god ferie fra forumet også. :cat:Jeg orker ikke å tempe noe særlig neste syklus, men må følge med litt mtp. Lutinus, om jeg skal prøve det igjen. Jeg skal prøve å nyte sommeren nå, med alt jeg ikke kan gjøre/spise/drikke når jeg en gang blir gravid!:rolleyes:

:Heartred God sommer!!:Heartred
 
God sommer! Nyt den så godt du kan :)
 
PP12 - CD19 - 3 DPO
Kort oppdatering for å si at EL har vært, jeg er 3 dpo i dag og starter på Lutinus i! :) Tempen har aldri vært så høy så tidlig som nå! Håper det er et godt tegn!:smiley-angelic001

Babydans er utført, det er 2. pp etter skylling og jeg føler meg optimistisk!! Jeg har ferie og koooser meg, og føler at dette er en perfekt måned for å bli preggers. :p

På mandag ringer jeg Hausken og avtaler et møte for å legge en plan for IVF-forsøk hos dem i høst + henvisning offentlig. Greit å ha en plan i backup dersom TR banker på døren for 12. gang.:wacky:

God helg!:Heartred
 

Vedlegg

  • b_xlkusw.png
    b_xlkusw.png
    50,4 KB · Visninger: 53
PP12 - CD19 - 3 DPO
Kort oppdatering for å si at EL har vært, jeg er 3 dpo i dag og starter på Lutinus i! :) Tempen har aldri vært så høy så tidlig som nå! Håper det er et godt tegn!:smiley-angelic001

Babydans er utført, det er 2. pp etter skylling og jeg føler meg optimistisk!! Jeg har ferie og koooser meg, og føler at dette er en perfekt måned for å bli preggers. :p

På mandag ringer jeg Hausken og avtaler et møte for å legge en plan for IVF-forsøk hos dem i høst + henvisning offentlig. Greit å ha en plan i backup dersom TR banker på døren for 12. gang.:wacky:

God helg!:Heartred
Åååh dette lover godt!! Blir spennende å følge med!!:signs003:Heartred
 
Back
Topp