baby med vond mage

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Noen som har tips? han vil spise heele tiden (hver time eller oftere om han våkner før) og roer seg ikke ned før han får sovne på puppen.. er rimelig sikker på at det ikke er økedøgn da han ikke vil roe seg i fanget på pappa eller ligge noen andre plasser enn intil meg.. dette har ikke vært noe problem tidligere! - prøvd med smokk men den er bare bta nok i ca 30min..

Noen som har tips?
mini er 4 dager idag..

Mine tips er:
- masse bevegelse og stillingsendringer for å få ut luft
- sykle med beina og presse beina opp mot magen (presse ut luft)
- fennikelte (virker som om mini her har reagert positivt på det iaf)

Jeg prøver å ikke amme så ofte siden det trolig har vært delvis årsak til mageknip, men er nok litt tidlig for deg å tenke i de baner..

Tenk ovr hva du har spist: løk, kål, erter, eple?? Noe han kan reagere på?

Noen som har tips? han vil spise heele tiden (hver time eller oftere om han våkner før) og roer seg ikke ned før han får sovne på puppen.. er rimelig sikker på at det ikke er økedøgn da han ikke vil roe seg i fanget på pappa eller ligge noen andre plasser enn intil meg.. dette har ikke vært noe problem tidligere! - prøvd med smokk men den er bare bta nok i ca 30min..

Noen som har tips?
mini er 4 dager idag..
Kanskje melken din ikke har nok næring..sier ikke det for å være kjip. Men det var sånn hun min var, og da var det for lite næring i min melk..dessverre!

Mine tips er:

Jeg prøver å ikke amme så ofte siden det trolig har vært delvis årsak til mageknip, men er nok litt tidlig for deg å tenke i de baner..

skal prøves ;)
vet han reagerer på brus.. mn har ikke drukket det igår elr idag :o

Kanskje melken din ikke har nok næring..sier ikke det for å være kjip. Men det var sånn hun min var, og da var det for lite næring i min melk..dessverre!

mye mulig det altså.. skjønner du ikke sier det for å være kjip ;)
men virker som hsr blir tyngre.. og gikk ikke ned så mye på sykehuset heller
skal veie han på onsdag.. da finner jeg nok ut om det er melka eller ikke!

mye mulig det altså.. skjønner du ikke sier det for å være kjip ;)
men virker som hsr blir tyngre.. og gikk ikke ned så mye på sykehuset heller
skal veie han på onsdag.. da finner jeg nok ut om det er melka eller ikke!

Sniker litt fra februar :) Jeg hadde det samme, det tok 1 uke før min melk var bra nok til at gutten min ble mett..! Så hold ut, det blir bedre! Prøv å ikke stress med amminga (lettere sagt enn gjort, vet det), for om bare noen får dager vil du forhåpentligvis merke forskjell. Men, kanskje kutte ut mye av det du spiser nå for å se om det er det? Jeg spiser nesten bare brød med kokt skinke eller banan.. Min reagerer på mye, men virker bedre nå :) Lykke til!

Mine tips er:

Gir du te til mini eller er det noe du drikker? Hvor kjøper man fennikelte?;)

Noen som har tips?
mini er 4 dager idag..
Amme fra samme pupp innenfor tre timer :) Da får den lille mer av den tykke melken.

Amme fra samme pupp innenfor tre timer :) Da får den lille mer av den tykke melken.

takk for tips ;) har gitt han samme pupp om det er mindre enn 30min nå, men skal prøve innenfor hver 3t!

idag har han heldigvis ikke tegn til magevondt da :),sov i 6t inatt :O ble livredd når jeg våkna å så det :( men han spiser godt og sover nå i vugga si

Back
Topp