Baby med preferanser?

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Mini er veldig sosial og glad. Hver mandag og onsdag trener jeg og sambo i ca en time. Mandager passer hennes mormor, og onsdager passer hennes morfar. Dette har fungert utmerket... Helt til nå. De to siste gangene med morfaren har hun virket redd og sint. Gråter masse! Så går alt over når vi tar over igjen. Ikke sånn mot mormoren, selv om de gjør alt helt likt.

Er det sånn at hun plutselig ikke liker ham mer? Noen som har opplevd liknende? Håper sånn det gir seg, han er jo så glad i henne, og ser at han blir litt lei seg når det er så tydelig at det er personlig.

Ja hun har vært skeptisk til andre enn meg, pappaen og storebroren i noen uker nå. Vi bare prøver oss frem, og prøver at besteforeldre holder, gir flaske, skifter bleie og slikt. Av og til hyyyyler hun men noen ganger går det fint. Det går seg til, men det kan ta litt tid da.
Storebror var kjemperedd ene bestefaren veldig lenge, men han var nok litt brå kanskje. Plutselig gikk det bare bra:)

Her har lillegutt plutselig blitt skeptisk til mormoren sin. Hun er den av besteforeldrene som er her mest og som har vært mest interessert og involvert hele veien så jeg aner ikke hvorfor han plutselig har blitt sånn. Håper det går over snart, jeg ser at hun syns det er veldig leit selv om hun ikke sier noe. :(

Helt normalt, det går over! Veldig mange barn har en slik periode. Eldste mi var fem mnd når hun var skeptisk til andre, nevøen min 3 mnd. Men de fleste er igjennom det!

Her har lillegutt plutselig blitt skeptisk til mormoren sin. Hun er den av besteforeldrene som er her mest og som har vært mest interessert og involvert hele veien så jeg aner ikke hvorfor han plutselig har blitt sånn. Håper det går over snart, jeg ser at hun syns det er veldig leit selv om hun ikke sier noe. :(

Helt likt som her da! Får håpe det gir seg fort, så de ikke blir så lei seg!

Vår lille frøken er redd for alle plutselig, bortsett fra meg og papsen, onkelen og en kompis av meg (litt tilfeldig for hun har kun møtt han 2x men det var 0stress )

Samme her :) hysterisk hvis andre enn meg og pappaen bærer. Upraktisk mtp at det er dåp om noen dager hehe :p ! Livredd for besteforeldrene sine, men hun har heller ikke vært passet av dem. Noensinne. Men det er en periode de har ja :) min første hadde den perioden mye senere.

Min har også begynt å bli skeptisk mot andre. Var hos oldeforeldrene her om dagen og oldemor skulle kle av han da begynte han å hyl skrike, men ble rolig igjen når han kom til meg. Er litt leit for dem også. Men det er vell bare en periode :)

Hvordan gikk det?

Det gikk faktisk veldig bra. Han var litt skeptisk helt i starten, men det snudde fort. Strålte som en sol resten av kvelden. :p Håper det fortsetter sånn og at ikke dette var et engangstilfelle.

Back
Topp