baby med på langtur...

vi kjørte til min far da sønnen min var rundt 3 mnd, den turen tar ca 8 timer til vanlig. gutten var i utgangspunktet utålmodig i bil, men med en voksen bak deler av turen når han begynte å bli lei og utålmodig + noen gode pauser så gikk det helt supert.

Ta gode pauser og sover barnet for gud skyld ikke stopp uansett hvor pissa trengt osv du er. Her er mine vant til og kjøre lang turer og vi har hatt lite problemer men jeg legger inn gode pauser osv. Men vi kan ikke kjøre natt for da sover ikke eldste og holder ett Sabla leven. Og skal sies mine er utrolig tålmodige også. Ta med leker osv.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Ta gode pauser og sover barnet for gud skyld ikke stopp uansett hvor pissa trengt osv du er. Her er mine vant til og kjøre lang turer og vi har hatt lite problemer men jeg legger inn gode pauser osv. Men vi kan ikke kjøre natt for da sover ikke eldste og holder ett Sabla leven. Og skal sies mine er utrolig tålmodige også. Ta med leker osv.

Hehe.. nei, er du gal, stopper ikke så lenge hun sover :p

Hehe.. nei, er du gal, stopper ikke så lenge hun sover :p
Gal er jeg hehe neida bare tulla. Veit om en annen en som er nøtt til og ta tog og buss for ungen ikke liker bil så håper det ordner seg for dere. Klem god påske

Gal er jeg hehe neida bare tulla. Veit om en annen en som er nøtt til og ta tog og buss for ungen ikke liker bil så håper det ordner seg for dere. Klem god påske

Det ordner seg nok :)
Takk, og god påske til deg også!

Trodde faktisk ikke så små ble bilsjuke jeg :p
Men kan man gi bilsyketabletter til en baby på 4,5 mnd? Hørtes litt sskummelt ut
Nei man får ikke bilsyketabletter til barn under 6 år ;-)

Så små blir ikke bilsyke ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Trodde faktisk ikke så små ble bilsjuke jeg :p
Men kan man gi bilsyketabletter til en baby på 4,5 mnd? Hørtes litt sskummelt ut

Joda, kan bli bilsjuke frå dei er født! kjenner ei som har vore bilsjuk frå første gangen dei kom heim frå kvinneklinikken.

Villle ikkje gitt bilsjuketablett dersom det ikkje var nødvendig, men om det er oppkast og babyen er uvel, så ville eg gitt det. Men kan jo snakke med fastlege for sikkerhets skyld :)

Back
Topp