Laure
Glad i forumet
Man bare ringer selv, trenger ikke henvisningBare ringer man til kiropraktor eller manuellterapeut og bar om time for å sjekk om baby har låsninger eller må man ha henvisning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man bare ringer selv, trenger ikke henvisningBare ringer man til kiropraktor eller manuellterapeut og bar om time for å sjekk om baby har låsninger eller må man ha henvisning?
Bare ringer man til kiropraktor eller manuellterapeut og bar om time for å sjekk om baby har låsninger eller må man ha henvisning?
Sniker litt fra juni 2015.mitt barn hadde kolikk i 4 mnd.det beste rådet jeg kan gi deg er bæring og få avlastning.det er fryktelig når det står på men går heldigvis over.jeg prøvde virkelig alt på gutten min fra dråper, melkefri diett, manuellterapeut, fotsoneterapi og utredning på sykehus av barnelege.men min erfaring i ettertid er at dette forsøket til å finne årsaken sleit meg enda mer ut.ta vare på deg selv.det går over.klem