baby mattress breathing alarm

RedBushTea

Glad i forumet!
Har noen erfaring med sånn type madrass eller evt. alarm? Jeg hører av og til nyfødte som slutter å puste og det er skummelt å tenke på. Leser litt forskjellige review på nettet men vil gjerne vite om noen her har prøvde disse.

Ingen erfaring med det og har heller ingen planer om å anskaffe. 99,99% av alle barn i norge slutter jo ikke å puste. En kan bare ikke eliminere all risiko for at ting går galt. Da må man slutte å kjøre bil iallefall. :-P Man må bare puste med magen og tenke at det går bra. :-D Ikke svar på spørsmålet ditt, men mine tanker. :) :)

Ingen erfaring med det og har heller ingen planer om å anskaffe. 99,99% av alle barn i norge slutter jo ikke å puste. En kan bare ikke eliminere all risiko for at ting går galt. Da må man slutte å kjøre bil iallefall. :p Man må bare puste med magen og tenke at det går bra. :-D Ikke svar på spørsmålet ditt, men mine tanker. :) :)
Takk for svar! :-)
Jeg har tenkt litt på det siden det virker at den er populær i utlandet. Men forstår poenget ditt, man kan ikke ha kontroll på alt. Må bare håpe at h*n ikke slutter å puste. :-)

Back
Topp