* Baby makin' project *

Huff vennen min.[:(] Mange trøsteklemmer.
 
Kjære vene Lille Mille... Finner ikke ord for å trøste nå etter nok en negativ test og den dumme tanta som er kommet[:(][:(] Sender over masse gode Randålf-klemmer og håper de hjelper litt iallefall
Skjønner godt tankene dine på 17. mai ja, slike dager er ekstra tunge som barnløs og det er lov å være trist. Håper uansett at du snart klatrer oppover igjen og er tilbake med ditt gode og smittende humør[:)][:)]
 
Uff Mille!! Jeg håper virkelig det blir din tur snart. Du fortjener det[;)]
 
Hei, eg måtte bare si at du lager så masse fint! Nydelige ting som din fremtidige baby skal nyte godt av. Hold ut, det blir din tur snart!
 
ORIGINAL: snuppis!

Nå fant du dagboka hennes [:D]


Masse lykke til snuppa [:)]




Jepp det gjorde jeg, takket være deg [:)][:)][:)]
 
Oi, dere fant den jo [;)] Takk jenter!
 
Tenk at jeg nå har vært igjennom lap og hys.. jeg som gruet meg så jeg nesten begynte å gråte når jeg kom på sykehuset.. [:(] Nå er det over, og godt er det [:)] Blør fremdeles nedentil... masse, og lurer fælt på hvorfor. Er skikkelig svimmel og uvel, lurer på om jeg er blodfattig? [8|] Mener legen sa jeg ville blø i to dager, men nå er det jo dag 4 etter operasjonen.. håper det går over... Navelen ser bra ut, kommer ikke til å bli synlig at de har vært der inne og rotet tror jeg [:)] Det er bra! Gleder meg til jeg er helt normal igjen, ingen blødning, ingen bandasje på magen og tarmer som fungerer optimalt. Er ikke helt meg selv enda liksom.. Jaja, det var litt om alt..
 
Lurer litt på korleis det går med deg eg og?? Håpar alt er bra! [:)]
 
 
Oi, denne hadde jeg helt glemt [8|] Her er det lenge siden jeg har skrevet noe.. hihi.. tror egentlig det er mest positivt for min del gitt [:)] Skjer ikke stort i prøveverdenen for tida, så er vel ikke noe å oppdatere.

Miss, tusen takk for at du tenkte på meg. Du er en skjønning du [;)]
 
     
 
Litt greit med ein lang pause fråprøverørskarusellen tenkjer eg! Må i alle fall få skryta av vektnedgangen din! Du er jo kjeeeempeflink! Håpar vektnedgang og operasjonen kan hjelpa til slik at spira plutselig sit på normalt vis!
 
Ønsker deg en Riktig God påske...
 
Back
Topp