Baby mage?

litjejenta

Forelsket i forumet
jeg har fått en kul på magen som er der og lik morgen å kveld.
Er dette babymage eller? Er jo over 13 uker på vei nå.
De fleste rundt, spør hele tiden om jeg har fått mage, å kjenne osv.
men vil ikke det, før jeg vet at det faktisk er babymage som kommer frem.

Er det andre som har fått babymage?

Det er nok en liten babykul ja:)

Men for min egen del vil 13 uker være altfor tidlig til at folk skal kjenne på magen min, hvorfor skal de det? Syns de kan vente til jeg vet at spark kan kjennes fra utsiden :p

AugustMirakel skrev:
Det er nok en liten babykul ja:)

Men for min egen del vil 13 uker være altfor tidlig til at folk skal kjenne på magen min, hvorfor skal de det? Syns de kan vente til jeg vet at spark kan kjennes fra utsiden :p

De vil i hvertfall kjenne om det er mage der osv. Syntes dette virker litt for rart for min del. Så om folk spør sier jeg bare at jeg har blitt litt tykk. Føler meg dum, men liker ikke om folk gjør det. Jeg hører sikkert rar ut, men jeg føler enda at det er privat :P

Du er ikke rar som tenker slik. Tenker d samme selv, føles ikke riktig at noen skal drive å kjenne på min mage. Kan hende dette forandrer seg når magen blir større, men m bare en bitteliten mage som e har nå er d ikke aktuelt at andre enn sambo tar på den:) hos meg så virker d som livmorhalskreft har dytta resten av magen opp og ut, for magen er blitt større rundt navlen..:) Tror jeg gleder meg til at d blir en tydelig fin babymage:)

jeg har også hatt noen tafsere.. syns det er frekt jeg.. så jeg sier bare at det er fett og luft.. ingen baby å kjenne på lenge ennå....

MIN mage.

Ser at autokorrekturen har slått til i mitt forrige innlegg her.. Huff, er ikke livmorhalskreft som har dytta magen oppover.., skulle skrive livmor har dytta magen litt oppover. Beklager

eg blei klapsa på magen av kokken vår i romjula, eg:P Har fått ganske stor mage :P Bekymrer meg nesten for at der er to stk, for den er like stor morgon som kveld.... Og er myyyykje større enn den lille bulken eg hadde når eg var 13 veke under mitt forrige svangerskap :P

Det er nok babymage du har fått ja:)

Jeg har vertfall babymage og er bare 10 uker på vei:/

Så morro :D Har egentlig ikke ville helt innrøm det for meg selv. Men når dere sier det, så tror jeg mer på det :D
Så fint å høre at det ikke er bare meg som er "egen" med magen.
Liker rett å slett ikke når noen tar på den nei.

Back
Topp