Noen andre som har baby liggende med hodet ned allerede?
Her fikk jeg bekreftet min mistanke om dette på ultralyd i uke 26+2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror min ligger med hodet ned innimellom, neste dag på tvers og neste dag med hodet opp Det kjennes iallefall sånn ut på sparkene, er i uke 29+5. Er du andregangsfødende? Sa de noe på ultralyden om de trodde babyen ville holde seg med hodet ned?Noen andre som har baby liggende med hodet ned allerede?
Jeg er tredjegangs sa ingenting på den ultralyden om det, men jeg tror den blir liggende sånn, for det kjennes ut som hodet er godt ned i bekkenet nå. Kjenner når baby vrir på hodet, at det ligger ganske langt ned. Skal på ny ultralyd om 1,5 uke, så spent på om baby ligger på samme måten daJeg tror min ligger med hodet ned innimellom, neste dag på tvers og neste dag med hodet opp Det kjennes iallefall sånn ut på sparkene, er i uke 29+5. Er du andregangsfødende? Sa de noe på ultralyden om de trodde babyen ville holde seg med hodet ned?
Får håpe babyen din holder seg med hodet ned når den har lagt seg så godt til rette jeg håper virkelig at min har lyst til å komme ut med hodet førstJeg er tredjegangs sa ingenting på den ultralyden om det, men jeg tror den blir liggende sånn, for det kjennes ut som hodet er godt ned i bekkenet nå. Kjenner når baby vrir på hodet, at det ligger ganske langt ned. Skal på ny ultralyd om 1,5 uke, så spent på om baby ligger på samme måten da
Ja, men sansynligvis legger den seg nok med hodet ned skal du se Er jo fortsatt en del uker igjen til termin, så alt kan jo skjeFår håpe babyen din holder seg med hodet ned når den har lagt seg så godt til rette jeg håper virkelig at min har lyst til å komme ut med hodet først
Jeg vet det fordi vi så det på ultralyd for snart to uker siden, men i tillegg kjenner jeg når baby snur på hodet det er liksom en litt rar følelse ned i området mot symfysen, og jeg husker den egentlig fra de to svangerskapene med storebrødreneJeg skjønner ikke hvordan dere kan føle hvilken vei babyen ligger? Her er det spark/bevegelser i alle retninger, jeg har ingen ide enda lenge til termin, så satser på at hun legger seg til tilslutt
Jeg er ikke helt sikker fordi jeg baserer det kun på hva jeg tror, men jeg kjenner ofte bevegelse i to ender av magen. Som hun strekker seg ut på en måte. Noen ganger er det spark ned mot blæra samtidig som noe rundt presses opp mot toppen av magen. Andre ganger kjenner jeg det på tvers i magen og andre ganger er det spark mot toppen av magen. Men godt mulig jeg tar feilJeg skjønner ikke hvordan dere kan føle hvilken vei babyen ligger? Her er det spark/bevegelser i alle retninger, jeg har ingen ide enda lenge til termin, så satser på at hun legger seg til tilslutt
Jordmoren min viste meg hvordan jeg kan kjenne det. Er ganske slank og derfor er det lett å kjenne hodet nede i bekkenet, rett over symfysebeinet. Er usikker på om jeg hadde klart å kjenne det om hodet var et annet sted, for da er det jo vanskeligere å få "tak". Men kjenner helt tydelig at det ligger en "rund klump" ved symfysebeinet mitt. Det er også, i følge jm, ingenting annet som kan kjennes sånn ut.Jeg skjønner ikke hvordan dere kan føle hvilken vei babyen ligger? Her er det spark/bevegelser i alle retninger, jeg har ingen ide enda lenge til termin, så satser på at hun legger seg til tilslutt