Baby ligger med hodet ned

Har ikke brydd meg om å sjekke. Baby har ligget mye med hodet ned da, siden jeg har endel vonde spark oppover. Så mye mer behagelig å gå gravid med storebror som satt på rumpa frem til uke 38. Bare litt kiling med armene :hilarious:
Altså, det var jordmor som sjekket på kontroll:p Jeg har jo IKKE peiling:hilarious:
 
Altså, det var jordmor som sjekket på kontroll:p Jeg har jo IKKE peiling:hilarious:

Det har forsåvidt ikke jeg heller, annet enn gjetting på spark og bevegelser :hilarious::hilarious: det kjentes ganske godt når ungen la deg i tverrleie et par uker før termin derimot :shy:

Men jordmor sjekket ikke og har ikke spurt henne om å sjekke :)
 
Det har forsåvidt ikke jeg heller, annet enn gjetting på spark og bevegelser :hilarious::hilarious: det kjentes ganske godt når ungen la deg i tverrleie et par uker før termin derimot :shy:

Men jordmor sjekket ikke og har ikke spurt henne om å sjekke :)
Det er vel egentlig ikke før i uke 36 de skal sjekke, så det kommer sikkert an på jordmor/lege. Tipper at legen øvde seg litt:p

Synes at alle bevegelsene er så sterke, så har ikke helt kontroll på om det er spark eller slag:rolleyes: Blir litt gjetting her også:happy:
 
Min jordmor sjekket heller ikke, hun bare kjente det tilfeldig da hun skulle kjenne på symfysebeinet for å ta symfysemål. Og da hun visste meg var det jo veldig tydelig at var et hode - en rund klump rett over beinet. :)
 
Hodeleie her også. Har vært slik siden begynnelsen av Januar. Kjenner av og til at hun borer seg ned i bekkenet.
 
Føler det masse turning rundt og rundt enda, men tendensen er spark mot høyre ribbein. Digg. Jordmor sa hun skulle sjekke leie neste kontroll, så det blir spennende!
 
Back
Topp