Baby langt ned i bekkenet

Serenity

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilspirene 2024❤️
Hei
Lurte på om det er noen andre fleregangsfødende som har hatt baby feste seg tidlig ?

Var hos jordmor i dag og hun sa at baby er langt ned i bekkenet og nesten helt festet.
Kunne dette være tegn på at han kan komme tidligere ? Jordmor sa at det var noe som ble sagt før, men ikke egentlig forsket på.

Er uke 31+4 idag og har kynnere ofte (glemte å nevne akkurat det) men har kjent betydelig mer nedpress. (Andregangsfødende)

Skulle gjerne hørt litt hva andres erfaringer er når baby har lagt seg klar tidlig med tanke på termin/fødsel :)

Hei. I uke 29+6 for ett par dager siden reiste jeg rett og slett på sykehus på føden fordi jeg hadde så mye nedpress at jeg tenkte noe var galt.. de sjekket alt, livmorhals var lang og lukka, nok fostervann.. alt var ok så jeg ble sendt hjem.. legen sa at han tror ikke hun har festet seg ennå men lå nå med hode ned. Kan vel fortsatt snu seg. Det er så vanvittig ubehagelig, kjennes som jeg holder på å tisse på meg hele tiden.. sliter hvis jeg står rett opp eller går, så må enten sitte eller ligge for å slippe mest mulig ubehag..jeg er førstegangs

Back
Topp