Baby kurv? (m.link.)

ToLykkeTroll

Elsker forumet
Er det ikke like greit med en bag da, som kanskje tåler litt mer?

ORIGINAL: badekar

Er det ikke like greit med en bag da, som kanskje tåler litt mer?

Har jo bagen til vogna. men gidder ikke og drasse rundt med den.
Den er ganske tung fra før av..

Og ser ikke helt hva en liten baby kan gjøre? Den kommer bare
til og bli brukt i max 6 mnd.

Hmm, kurv har jeg hørt om, men da til å sove i, ikke en som kunne bæres rundt.

For å bære babyen med meg rundtomkring i huset ser jeg mange bedre alternativer enn en kurv (som f.eks gir meg hendene fri til å bære noe annet...) aom elastisk sjal, meitai eller en formsydd bæresele (en ergonomsik riktig en, ikke en babybrjørn som bare kan brukes i max 20 minutter, og er vond for babrnets hofter og rygg, så vel som mors skuldre og rygg)

Vi har denne til og ha på soverommet..

Og denne etter Nicholas som man kan ta med seg rundt i huset, evt trille, som er litt lettere.
Den skal stå i stua [:)]

vi hadde en babykurv som jeg og mine søstre pluss nevø har brukt.. vi hadde den stående i stuen de 4 første mnd,der sov han og bare slappet av.. han sov i den også den første mnd etter han ble født,måtte ha han nermere meg.. hihi

veldig koselig og veldig kjekt med kurv.. slenger med et bilde (svigermor sydde nytt stoff til han)

ORIGINAL: svimsen

jeg har denne,
etter andrea, nå skal Isak bruke den..

har en krok i stua, og en på kjøkknet, og en ute på hverandan ( når sommeren er her da;).

flytter den rundt etter behov!!!

nydelig

Hvis jeg hadde fått viljen min hadde vi hatt Leandervuggen til Ida. Men hun sover i vognbagen i stuen i stedet og det er veldig praktisk og greit.

Vi har en nyfødtkurv med stativ med hjul under, kjøpt på Babyshop! [:D]

Så dere mente likevel en sovekurv, men altså å flytte den rundt ja...

Ble forvirra da jeg tolka det som at det var en "bære babyen rundt i huset"-kurv det var snakk om innledningsvis...

Edit to add: og utfra endret åpningsinnlegg ser det ut som om det likevel er det der snakk om. Til å frakte babyen, ikke en sovekurv som er potensielt flyttbar?

ORIGINAL: Maur Asto

Hvis jeg hadde fått viljen min hadde vi hatt Leandervuggen til Ida. Men hun sover i vognbagen i stuen i stedet og det er veldig praktisk og greit.

Vi skal ha leander vugge.

dytt......

ÅH JEG VIL HA KURV!!!

ORIGINAL: Fergie

ÅH JEG VIL HA KURV!!!

Ja, sant den så fin ut. mange som er mye mer dill dall på, og noen er helt enkle.
Virker så greit og kunne la den lille sove i den på dagen?
Om jeg lager middag, kan han/hun sove i den på bordet.
Og når vi er i stuen kan hun/han ligge på hjørne bordet vårt.
Enkelt og ta han/hun med opp til bestefar..

Men tror det bare blir med tanken. [8|]
Vil bare høre om det var noen som hadde erfaring med de?[:)]

dytter igjen jeg...

Back
Topp