Baby klyper:-/

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av 2 søte små, 22 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Minsten har blitt 8.5 mnd og elsker puppen over alt på jord. Vi koser oss ennå masse med ammingen men Hun har funnet ut at det er stor stas å klype meg i overarmen og/eller men hun ammer. Er nok bare hennes måte å kose på men er jo så vondt. Smykke eller andre ting til avledning funker ikke. Nå trenger jeg tips og råd for å få slutt på klypingen for hun klyper meg snart til blods. Noen tips?

2. Bkno9078972 Andre møte med forumet

Hva med en av dine fingre - vil hun holde i den? Tenker jo en koseklut kan være bra, men som du sier så vil hun ikke det...

Kos dere med ammingen ❤️

3. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ta hånden hennes og gjør strykebevegelser på armen din når hun klyper, også sier du "stryke" mens du gjør det. Det tar litt tid, men på sikt vil du kunne si stryke også avbryter hun klypinga og begynner å stryke i stedet. Jeg begynte med det på min rundt samme alder av samme årsak, og han skjønte det etter hvert. Det funker bra fortsatt, 1,5 år. Hvis han klyper, slår osv. sier jeg, nei, bare stryke også vil han ofte bytte til det. Så du får bruk for det i andre situasjoner med barnet også. :)

• Liker Liker x 2
  4. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Ja den har jeg vært borti. Yngste skulle absolutt fingre med den andre puppen en lang periode ^^
    Så gikk hun over til å fingre med ørene mine. Jeg holdt på å bli gal ^^
    Men jeg fikk ikke gjort noe med problemet, hun var veldig bestemt :)

5. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Enig med deg at dette er beste måten:)

• Liker Liker x 1
  6. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015

Nja i nøden men hun søker fort til overarmen eller puppen for å klype

Del denne siden