Baby klær bananas!!

Det er jo så mye fint! Lov å gå litt bananas når det er salg, og lommeboken tillater det! :)
Det handler jo om å forberede seg på at ny baby skal komme! :)
For min del har det hjulpet masse for å omstille meg fra å ha to jenter, til nå å skulle få lillebror. Jeg har jo ikke vært i gutteavdelingen, så utrolig gøy å se på alt det fine guttetøyet! :)
Nå gleder jeg meg veldig til å kunne bruke alt tøyet! :)

Jeg skal se over hva jeg har kjøpt, før jeg kjøper noe mer. Har klart å styre unna siden jul nå, men handlet da en del på salg! :)
Nå som vi får en lillebror må man jo unne seg, og babyen, litt fine gutteklær og gutteutstyr. :)

Til nå har jeg kjøpt:
nyfødt sett
noen boder i str 50, 56 og 62.
bukse og vest til 17. mai :)
to luer
gulpekluter
sengesett
tisselaken
vognleke
blå bamserangle
tynn kjøredress/heldress
to strømpebukser
flere sokker (varmt med strømper i sommer?)
myke bukser
tynn strikkejakke

Mangler vel sparkebukse, det vil jeg ha.
Også vet jeg ikke om man trenger tynn jakke, eller tykkere dress på våren? Det går jo da mot sommeren, men kan jo være litt kjølig i mai.

Jeg også har kjøpt endel på salg nå.. klarer jo ikke styre unna når det er 50% eller 29 kr for en body :-P

Har kjøpt
5 body str 50
5 body str 56
2 body str 62
1 body str 68

3 pysjer str 50
2 pysjer str 56

5 par sokker i nyfødt
2 strømpebukser i 50/56

1 bukse str 50
3 bukser str 56
2 bukser str 62

1 heldress i joggestoff str 50
1 heldress velour str 56 (bildress)

Og så har jeg strikket hentesett :-)

Jeg har ikke kjøpt noe enda jeg :-/
Bestilte på nameit igår, men når jeg skulle betale så var siden nede :-@
Jeg skal ta en dag å gå på butikker å få handlet inn det vi trenger, men ikke heeeeelt enda #lat ;-)

Jeg har ikke kjøpt noe enda jeg :-/
Bestilte på nameit igår, men når jeg skulle betale så var siden nede :-@
Jeg skal ta en dag å gå på butikker å få handlet inn det vi trenger, men ikke heeeeelt enda #lat ;-)
Har bare handlet spontant når jeg først har vært i byen jeg :-)

Jeg har å gått litt bananas når det gjelder klær:D Har ikke helt oversikt hvor hvor mye jeg har i hver størrelse, men har kjøpt:

Et par bodyer i 50
Mange bodyer i 56
Et par i 62

Strømpebukser 50/56
Sokker 13-15

Bukser 56/62

2 pysjer i 50
Mange i 56
1 eller no i 62

Luer i forskjellige størrelser (de er jo så søte!!)

Skal ha i april, men har ikke kjøpt noe som helst jeg. Er så redd for at noe som helst skal gå galt .. Har fått en del bodyer og en kjole derimot da :-)
Skal til ny ultralyd pga morkaken sin plassering i slutten av februar, så blir nok litt shopping i London den uken :-)

Hehe, vet hvordan du har det. Jeg også hver gang jeg går inn i en butikk med noe fine baby klær eller tilbud. Så kommer jeg ut med en pose full. Selv om andre mener jeg har nok.

Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe mer nå:) kjøpte alt før jul.. Og litt før jeg visste jeg var gravid også.. Så kjøpt på salg osv :-) har godt gjennom så har litt mindre i noen str siden familien kommer til å kjøpe klær i gave :)

Har kjøpt en god del klær ja.. liker orden og system. Så jeg kjøper antrekk. Ca. 8 ulike antrekk i hver str. :p også har vi kjøpt 17mai antrekk :-)

Når tenker dere det er på tide å vaske klærne? Kjenner det klør litt i fingrene:D Vasker dere etterhvert som dere kjøper eller venter dere til nærmere termin?

Når tenker dere det er på tide å vaske klærne? Kjenner det klør litt i fingrene:D Vasker dere etterhvert som dere kjøper eller venter dere til nærmere termin?
Venter nok til jeg går ut i permisjon tenker jeg.. er da ikke mange maskinene det er snakk om!

Jeg vasker etterhvert som jeg kjøper/får ting. Synes det er så greit å legge det vekk nyvaska i tillegg til at det koselig å se de bittesmå plaggene på tørskestativet :D

Har ikke kjøpt noe klær enda, men nå som vi sikkert vet at det er jente går det jo an å kjøpe litt på salg ;) Har noe klær etter storebror som kan brukes den første tida :) Ellers har vi kjøpt bedside crib.. Trenger ikke så mye utstyr da vi har det meste fra før ;)

Jeg har faktisk ikke handlet så veldig mye, men har fått kjempe masse arveklær i str. 56-74 :-) men har kjøpt noen bodyer, pysjamaser, og ett par sett og sokker :-) men skal til Liverpool i februar så da skal jeg kjøpe litt klær :-)

Back
Topp