Baby Jogger city elite

2019guttemamma

Andre møte med forumet
Hei.

Vi har kjøpt en brukt baby jogger city elite fra 2012. Er nå på utkikk etter liggedel til vogna. Fikk høre fra en bekjent at ikke alle deluxe pram bag/liggedel passer på alle vognene pga årsmodell. Stemmer dette? Er det noen som kan gi meg et svar på det? Passer en bag fra 2016/2017/2018 på vogna fra 2012?

Har i skrivende stund ikke vogna hos oss. Og liggedelene må ofte hentes innover mot Oslo, så får ikke tatt led vogna og prøvd på den..

Takk for eventuelle svar :)
 
Jeg vet ikke, men kanskje du kan ringe eller skrive en mail til butikken å spørre. De burde kunne svare på spørsmålet ditt synes jeg. Håper du finner ut av det :)
 
Du kan sikkert spørre hos forhandler.

Jeg synes forresten at kurven til babyjogger fort ble for liten og vår datter var aldri noe stor. Så den ble fort upraktisk, brukte den veldig kort tid.
 
Hei.

Vi har kjøpt en brukt baby jogger city elite fra 2012. Er nå på utkikk etter liggedel til vogna. Fikk høre fra en bekjent at ikke alle deluxe pram bag/liggedel passer på alle vognene pga årsmodell. Stemmer dette? Er det noen som kan gi meg et svar på det? Passer en bag fra 2016/2017/2018 på vogna fra 2012?

Har i skrivende stund ikke vogna hos oss. Og liggedelene må ofte hentes innover mot Oslo, så får ikke tatt led vogna og prøvd på den..

Takk for eventuelle svar :)
Fant du ut av det? :)
 
Back
Topp