Baby jogger city elite

Vi har denne vogna er er kjempe fornøyd! Lett å trille, super enkel å legge i sammen, stødig og god i terreng og på snø. Supert at "kalesjen" (kommer ikke på det rette ordet;)) er såpass stor at den blir både sol-og vindskjerm ved behov:) Har ikke noe negativt så langt å si om vogna!
 
Jeg har hatt den, var veldig fornøyd på mange måter. Jeg hadde den bare som sportsvogn da, brukte den fra jenta mi var 9 måneder.
Hadde ikke likt å trille henne forovervendt før det, og liker det egentlig ikke nå heller så jeg solgte den.

Men den er veldig god å trille og hun sov helt supert i den! Kalesjen er helt fantastisk, den dekker godt for sola og gjør det mørkt og lunt for soving.
I tillegg er den kjempeenkel å slå sammen og tar liten plass.
 
Vi bruker den vognen nå, fra 6 mnd, nå er han 1 år, vi kommer nok til å bruke den lenge enda. Vognen er utrolig lett å ta inn og ut av bilen, lett kjørt på alt av underlag. Kalesjen har fungert like bra i syden med streikende sol, og i høljregn på Vestlandet.

Vil absolutt anbefale denne vognen!

Ser at det ikke passer for alle pga at barnet sitter vendt framover, men vi har ikke synest det er et problem. Kalesjen har også et stort " vindu " så man har rimelig bra kontroll.
Han sover veldig bra i vognen!

Jeg gikk inn på prisjakten for å finne rimeligste pris, så spurte jeg i den lokale butikken om de kunne matche prisen, og det kunne de, bare 200 kr dyrere, men da fikk jeg vognen ferdig montert og en plass å gå om det skulle bli noe ang vognen.
 
Ser på td barnashus at vogna er ganske dyr ift dei billigste på prisjakt sida. Kanskje ut til barnas hus å prøve å få den billigere ;)
 
Hvor lenge kan man bruke denne?
 
Elsker den! Den vant jo forrige vogntest i foreldre&barn(tror jeg det var, eller FBI??) også.

Brukte fra dag 1, og bruker den fortsatt selv om hun er fylt 3 (hele veien hjem fra bhg er en eneste laaaang bratt bakke, og hvis hun er veldig sliten får hun sitte i den - pluss at de gangene vi har det litt travelt og skal rekke noe, er det mer effektivt å frese hjem i den i stedet for å stoppe og titte på alt det rare som vokser og lever i veikanten :) ).
Ble brukt til sovevogn i barnehagen også, kan legges helt ned!
 
Vi bruker den vognen nå, fra 6 mnd, nå er han 1 år, vi kommer nok til å bruke den lenge enda. Vognen er utrolig lett å ta inn og ut av bilen, lett kjørt på alt av underlag. Kalesjen har fungert like bra i syden med streikende sol, og i høljregn på Vestlandet.

Vil absolutt anbefale denne vognen!

Ser at det ikke passer for alle pga at barnet sitter vendt framover, men vi har ikke synest det er et problem. Kalesjen har også et stort " vindu " så man har rimelig bra kontroll.
Han sover veldig bra i vognen!

Jeg gikk inn på prisjakten for å finne rimeligste pris, så spurte jeg i den lokale butikken om de kunne matche prisen, og det kunne de, bare 200 kr dyrere, men da fikk jeg vognen ferdig montert og en plass å gå om det skulle bli noe ang vognen.


Sign denne, veldig fornøyd utrolig god å trille. Vesla er nå 1,5 år og når enda ikke ned til fotstøtta, hvis hun ikke sitter lengst frem på sete. Så dette er en vogn som kan brukes lenge. Har bare to minus: den går ikke igjennom verandadøra fordi den er så bred bak ( dette gjør vogna stødig, så det er også et pluss ;))
Vogna har heller ikke en bratt sittestilling, så vesla sitter oftest å klamrer seg fast i bøyla uten støtte i ryggen, fordi hun ikke ser noen ting når hun lener seg bakover.
 
Back
Topp