Baby jogger city elite evt Emmaljunga city cross??

ToneL

Første møte med forumet
Hei!

Jeg har en city elite som er brukt kun som sportsvogn og i hovedsak på godt føre. Jeg lurer på om noen har erfaring med å bruke denne vogna med babybag og på vinterføre eller dårlige veier? Jeg er noe usikker da jeg syntes den tidvis er litt "humpete" i forhjulet og derfor redd for humping for babyen i bagen når man går på gårdsveier. Jeg har også sett på Emmaljunga city cross som også er ei nett vogn som ikke tar for stor plass tips mottas med takk
 
Jeg anbefaler deg å ta en titt på bumbleride indie:) Bedre enn bj city elite synes jeg.
 
Hei.
Kan ikke si noe om BJ elite, men byttet ut min BJ mini GT med en BJ Summit x3 pga bedre støtdemping og forhåpentligvis god fremkommelighet på snø mm.
Har i tillegg en Emmaljunga Egde. Er superfornøyd med Emmaljunga - ville absolutt vurdert city cross.

Det var vel sikkert ikke helt svaret du var ute etter, men håper det kan være til noe hjelp :)
 
Har Emmaljunga City Cross og er veldig fornøyd med den:) Jeg ville ha fire hjul, og ikke bare tre;-) Vi har understell med fire faste hjul, men skulle jeg valgt igjen ville jeg valgt svingbare fremhjul;-) Det skal sies at den er fantastisk på turstier (gikk myyye det første året for å få jenta vår til å sove), og jenta vår sover veldig godt i den (både bagdelen og sportsdelen) :)
 
Brukte babybag på vinteren, funket for meg mtp humping og slikt, men måtte være litt obs over brøytekanter - den er jo ikke så enkel å vippe opp med forhjulet først, da vingler den. Måtte snu og dra den etter meg, heller. Men elsket den vognen, og kommer til å bruke den igjen nå når lillesøster kommer!
 
Back
Topp