Baby jogger city elite eller easy walker sky

Frk M

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Er det noen som har noen erfaring med noen av disse vognene?

Jeg skal ha elite :-) Syns den er best. (Jobber i bhg, men har ik erfaring ut i fra det. ) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi vurderer også eliten. Har de siste dagene lest ufattelig mange anmeldelser av den og sett filmer på YouTube. Er litt solgt :P har sett på utrolig mange andre vogner også da, men i forhold til vår bruk, hva vi ønsker oss og at det er veldig høydeforskjell synes vi eliten passer oss godt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skulle stå "stor høydeforskjell på oss"

Elite er en genial vogn!!!
Hadde den til storebror og ELSKA den (og jeg skulle ALDRI ha 3hjuler).. :p

Det er en lett,stødig og flott vogn!!!

Får man denne med bagdel også? Hvordan er den på grusveier og vinterforhold? Pris på ny?

Blir forvirret i dette havet av barnevogner! Verre enn å lete etter ny bil jo!

Sent from my iPhone using BV Forum

Den har 3 forskjellige bager og velge mellom. Jeg liker veldig godt den som heter baby jogger deluxe pram. Den er ganske romslig og har gode luftemuligheter. Klikksystem for å ta av og på. Jeg likte også veldig godt at bakdelen sitter ganske høyt på vogna, sånn at det ikke er så langt ned. Men jeg er lav.. 159 :-P sambo er 1.88. Den er veldig enkel og legge sammen og blir veldig liten, som er helt genialt når man skal pakke bil. Den var skumfylte hjul, føles likt som å trille på luftfylte, men disse punkterer ikke :-) de er 12" så ganske store det er rundt 30.5 cm i yttermål. Har fått god kritikk på all slags føre. Det er en "all terrain"-vogn. Gå inn på YouTube og søk på baby jogger City elite så får du noen demonstrasjonvideoer, de er fine å se på
:-)

Man får også kjøpt mye stæsj til vogna. Man må også kjøpe til myggnetting, regntrekk og bøyle til sportsdelen da det regnes som ekstrautstyr... Men det kostet ikke all verdens. Prisen i Norge ligger 5500 for vogna og 2500 for bagdelen som heter deluxe pram. Du kan få bakdelen billigere. Du kan også få det litt billigere i Sverige. Barnevogner er tollfritt, men man må betale momsen på 25%. Til prisen lå du også legge til myggnetting og regntrekk og den bøyla.

Bakdelen = bagdelen. Man kan også flatpakke bagdelen under transport :-)

Det er deluxe pram-bagdelen. Kan også få den i grå og beige, i tillegg til svart og blå.

Vedlegg

• 1406967551221.jpg
    1406967551221.jpg
    21 KB · Visninger: 8
  • 1406967566703.jpg
    1406967566703.jpg
    24,2 KB · Visninger: 8
Får man denne med bagdel også? Hvordan er den på grusveier og vinterforhold? Pris på ny?

Blir forvirret i dette havet av barnevogner! Verre enn å lete etter ny bil jo!

Sent from my iPhone using BV Forum

Etter hva jeg har lest om city elite så er denne bra på vinterforhold. På grusveier skal den være genial, den skal også kunne jogges med og forhjulet låses og virker mer stabilt en mange andre trehjulinger. Syntes en del av de andre ble litt vinglete, så denne er god i terreng. Men samtidig virker den mindre klumpete og bred en feks tfk som også ble vurdert, så pakkes den fort og greit ned og finnes med adapter til bilstol så lett på kjøpesenter i tillegg.
Falt pladask for den ene bagdelen til city elite, fikk bare ikke med meg navnet

Jeg ønsker city elite fremfor ew sky, men samboer syntes ew sky også er et bra alternativ, også fordi det finnes flere brukt på finn.no. Og så lenge vognene ikke er eldre enn et år, syntes jeg det er greit å kjøpe brukt.

Jeg ville gått for easywalker quatro.
Elite er suuuper, men liker ikke plasthjulene:(

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Jeg ville gått for easywalker quatro.
Elite er suuuper, men liker ikke plasthjulene:(

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Qtro er ikke aktuelt :) trehjuling er ønskelig da dette er best å jogge med eller gå turer i marka med:) etter hva jeg leser og har hørt fra butikkene har disse gode liggestillinger uten det lille ekstra putelaget feks tfk har som kan ødelegge litt for en god liggestilling i sportsdelen.

Plasthjul? Hva er negativt ned det? Vennligst opplys meg :)
Hjulene til elite er jo bredmønstret punkteringsfrie dekk, noe som er et pluss.....

Back
Topp