Baby igjen ?

Mamma til 4

Elsker forumet
Noen fler som planlegger en til ? Her sånn delvis, .en det blir helt klart 4 og siste, 5 med hans datter ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vi tenker og begynne og prøve I januar :)

Jeg har prøvd 17 mnd mellom og 6 år mellom. Så jeg har funnet ut at 3 år mellom er passe :) så her blir det å begynne å prøve i august/ september 2017 ♡ satser på april baby, hehe :)

Hadde lyst på nr 3 men mannen er ikke helt enig. Nå er jeg egentlig fornøyd med de to barna vi har

Vi gifter oss sent i mai 2017, begynner vel å prøve på bryllupsreisen i juni ;) vi ønsker oss to barn, men ikke to tette.

Her er vi ferdig:) Etter et slitsomt svangerskap og en slitsom barsel tid har jeg mista helt lysta på flere barn. Vi har 19 mnd mellom 1 og 2:)

Tenker å prøve på rundt to år mellom nr 1 og nr 2, så da blir det prøving igjen en gang neste år. Akkurat nå syntes jeg det er litt for tidlig å prøve på nytt barn. Vil jo gjerne nyte tiden litt med ham jeg allerede har :)

Planlegge ikkje, men eg må sei eg savne litt den nyfødtfasen! Gleeede meg te å bli gravid igjen. :D Men eg bør vel venta litt.... ;)

Hvis det blir en til har vi (les: jeg) lyst til å prøve igjen sommeren 2017. Sambo sier foreløpig at han ikke vil ha en til fordi han ikke vil se meg ha det så vondt igjen. Hadde litt trøbbel i svangerskapet og en tøff fødsel, men jeg tenker at det er jeg som skal gjøre det, så vi får nå se ;)

Ikke på en god stund ennå. Vi tenker det blir bra med et par år imellom, så da blir det vel å begynne prøving .. om et års tid allerede!? Oi.. det var snart.. kanskje til høsten neste år da, var så blæææ å være nygravid om sommeren ..

Ikke på en god stund ennå. Vi tenker det blir bra med et par år imellom, så da blir det vel å begynne prøving .. om et års tid allerede!? Oi.. det var snart.. kanskje til høsten neste år da, var så blæææ å være nygravid om sommeren ..
Værre å være høygravid på sommern ! ;)

Vi er nok ferdig. :) Skal jo ha energi til å følge de opp. :) Hvis jeg skulle fått en til måtte det blitt om 6-7 år, men når ungene har blitt så store så vil jeg ikke begynne på nytt :p

Nei ikke på noen år ihvertfall :) hadde det vært opp til meg kunne vi godt bare hatt lille gull og :) men mannen vil gjerne ha 2 da så vi får se ;)

Back
Topp