baby I varmen?

rosapå ball

Glad i forumet
Junibarna 2015
Hva gjør dere når det er så varmt? Jeg har lille gutt bare inne. Tørr ikke ta han ut I varmen. Kunne sikkert hatt han I skyggen, men redd det skal bli trekk på han så han blir forkjøla igjen.
Derfor litt nysgjerrig på hva dere gjør.☺
 
Trekk i seg selv gir ingen forkjølelse. Må bakterier eller virus til ;)

Mi har allerede hatt 2 forkjølelser, men vært frisk de siste par ukene.

I dag var vi på en times trilletur, da går vi jo i sola men babyen er skjermet.. Nå jobber jeg med å få henne til å sove igjen, så blir det ut i skyggen.. Hun ligger i sommerdrakt og er det kjølig til henne dekker jeg henne med et hjemmestrikka teppe. Dekker til deler av vogna som står i sola. Selvsagt ikke åpningen. Men det hender noe av kalesjen får sol på seg så den dekkes til.

Er hun våken er vi inne. Har ikke så mye skygge utenfor
 
I dag satt vi ute i sola. Lagde skygge for han med et håndkle jeg hang opp. Var kjempekoselig
 
Jeg tror bare de syns det er deilig med litt trekk så lenge det er varmt. Inne hos oss er det uutholdelig varmt midt på dagen. Må ut og trille da. Skulle hatt en parasoll på terrassen
 
Trekk i seg selv gir ingen forkjølelse. Må bakterier eller virus til ;)

Mi har allerede hatt 2 forkjølelser, men vært frisk de siste par ukene.

I dag var vi på en times trilletur, da går vi jo i sola men babyen er skjermet.. Nå jobber jeg med å få henne til å sove igjen, så blir det ut i skyggen.. Hun ligger i sommerdrakt og er det kjølig til henne dekker jeg henne med et hjemmestrikka teppe. Dekker til deler av vogna som står i sola. Selvsagt ikke åpningen. Men det hender noe av kalesjen får sol på seg så den dekkes til.

Er hun våken er vi inne. Har ikke så mye skygge utenfor
Han liker ikke å ligge I vogna. Så sliter litt der. Har hatt han på et pledd ute I skyggen I dag. Gikk strålende ☺
 
Liker ikke vogna her heller.. Heller ikke senga.. Helst være i armene.. Men det blir varmt og klamt i varmen
Ja det blir det! Han liker senga si godt heldigvis. Men får bare ligge der om natten. Har vugge I stua som han liker å sove i☺ der sove han på dagtid selv om han helst vil ligge på fanget å sove☺ Hvordan er det I bilstol da? Her hyler han hvis han må sitte mer enn ei mil.
 
Ikke noe problem å ha han ute i varmen, har han i skyggen bare. Blir det veldig varmt så sover han inne i vogna, varmepumpa på så er behagelig inne her.
 
Babyen er mest inne når det er så varmt. Hender seg vi triller litt for å få litt luft :)
 
Har ei lita som fort blir overopphetet.. Igår måtte jeg faktisk ta henne ned på soverommet i kjelleren for å amme da hun skrek og kavet av å ligge så tett på meg i den varme stuen:confused: Ellers blir det noen trilleturer,,og liker seg på gulvet i babygymmen i kort body hvor hun kan sprelle og lufte seg. Lille her sover veldig lite på dagtid, kun korte økter i vogn når vi triller:wideyed:
 
Her har vi jo hatt feber på lille i denne varmen. Stakkars:( og skal bare ligge i fang og på bryst. Vi snakker klamt for liten og stor! Heldigvis feberfri i dag og sover søtt i vogna ute i skyggen med en sval bris. Mi sover i grunnen best ute i vogna på dagtid hun. Og mor tar en kopp kaffe, endelig!
 
Ja det blir det! Han liker senga si godt heldigvis. Men får bare ligge der om natten. Har vugge I stua som han liker å sove i☺ der sove han på dagtid selv om han helst vil ligge på fanget å sove☺ Hvordan er det I bilstol da? Her hyler han hvis han må sitte mer enn ei mil.

Elsker bilstolen.. Kan sove lenge der
 
Her tar jeg av det meste bortsett I fra body og bleie ute. Hjemme har vi gjennomtrekk og kun bleie når det er på det varmeste. Hun sier klart I fra når hun er for varm.

Mormoren kjøpte også en liten håndvifte på clas og den hjelper godt på på det værste.
 
Her tar jeg av det meste bortsett I fra body og bleie ute. Hjemme har vi gjennomtrekk og kun bleie når det er på det varmeste. Hun sier klart I fra når hun er for varm.

Mormoren kjøpte også en liten håndvifte på clas og den hjelper godt på på det værste.
Jeg har satt på varmepumpa om morgenen før barna står opp så det er svalt når de står opp. Vi har morgen sola rett inn. Skrur den av før de står opp og åpner noen vinduer.
 
Vi har vært masse ute! Har han enten i vogna eller på et teppe i skyggen, men har også hatt noen turer i bæresele. Da med langermet body og strømpebukse, samt solbeskyttelse på hodet. Ellers varierer bekledningen med vind og vær :-)
 
Han liker ikke å ligge I vogna. Så sliter litt der. Har hatt han på et pledd ute I skyggen I dag. Gikk strålende ☺
Min likte heller ikke vogna, helt til jeg la han på en myk dyne som nesten blir som et babynest. Nå er han 8 uker, men da han var mindre, synes jeg han deiset rundt på den harde madrassen i vogna når jeg trillet, og han gråt. Derfor la jeg en tynn dyne der, nå sovner han som engel i vogna. Forutsatt at han er mett.
 
Vi var på hyttetur da varmen slo til, i myrlendt terreng med enorme mengder klegg, blinding, knott og mygg o_O Så vi holdt henne inne, med myggnett foran vinduer på vidt gap. Ble varmt inne, men hun fikk for det meste ligge i bare bleie og sprelle og var stort sett fornøyd heldigvis. Kun litt problemer med soving på dagtid.
 
Back
Topp